مسئولان خوزستان عید سعید غدیر خم را تبریک گفتند

مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید غدیر خم و امامت حضرت علی (ع) را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و امامت حضرت علی (ع) و تبریک این عید بزرگ صادر نمودند.

واقعه غدیر به معنای حاکمیت عدل و ولایت الله است

سید عبدالله موسوی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن عید غدیر خم را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"من کنت مولاه، فهذا علی مولاه"

غدیر عید عهد، پیمان و میثاق ولایتمداران راستین و پویندگان راه حق است. واقعه غدیر به معنای حاکمیت عدل، فضیلت، ولایت الله و تعیین سرنوشت رهبری مسلمانان است و چه موضوعی والاتر از این مهم برای جامعه مسلمین، از این رو است که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند ""عید غدیر شریف‌ترین اعیاد امت من است.

 نبی گرامی اسلام در واقعه غدیر خم، امیر المومنین علی (ع) گوهر درخشان عدالت، معنویت و اخلاص را با دوراندیشی برخاسته از وحی الهی برای تداوم فلسفه نبوّت و رسالت به جانشینی انتخاب نمودند و غدیر خط مشی مسلمانان، پیمودن مسیر تقرب و بندگی، چشمه حیات لا زمان و لا مکان که در جوشش همواره خویش هیچ کس را از بیعت محروم نمی‌کند و در باب اهمیت موضوع ولایت همین بس که واقعه غدیر اکمال دین و اتمام نعمت خداوند است.

این روز فرخنده و عید بزرگ الهی را به همه مسلمانان به ویژه کارکنان تلاشگر صنعت نفت و حفاری تبریک عرض نموده و ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و اطاعت از رهنمود‌ها و فرمایشات معظم له، پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمائیم و امیدوارم به فضل الهی و با تأسی از سیره مولی الموحدین حضرت علی (ع) رهرو راستین ائمه اطهار علیهم السلام باشیم.

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد

رحیم فلاح زاده مدیر منطقه در پیامی عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

غدیر تجلی خواست خالق، روح آفرینش برانگیزاننده ستایش و دست‌های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‌کشاند، واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید هدایت الهی را تجسم بخشید. غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

اینجانب عید سعید غدیر خم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را به عموم مسلمانان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات تبریک عرض می‌نمایم. به همین مناسبت عیدانه امسال مخابرات به مشترکین، مصرف اینترنت و تماس تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای رایگان برای همه مشترکان فعال مخابرات است.

بر این اساس تماس تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای از ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ مرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۸ مرداد رایگان و همچنین مصرف اینترنت مشتریان خدمات باند پهن بر روی همه بستر‌های ارتباطی adsl، vdsl و ftth در همین بازه زمانی تا سقف ۱۰ گیگابایت رایگان است.

غدیر نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است

حسین حمیدی رئیس پست بانک ملاثانی طی پیامی عید غدیر خم را به تمام عاشقان ولایت و امامت به ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهر ملاثانی تبریک گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)

خداوند متعال را شاکریم که توفیق درک ۲ عید بزرگ و با برکت قربان و غدیر را در قالب دهه ولایت به ما عنایت فرمود، غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

عيد غدير فرصتی مغتنم برای تجديد بيعت با مقام ولايت و بازنگری در مسير كمال است و امروز كه پرچم ولايت فقيه به عنوان استمرار اين حركت الهی در دست با كفايت مرجع عاليقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) است، تجديد بيعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمايشات معظم له اعلام داشته و پيمان می بنديم كه با عزمی راسخ تر از پيش در راه تحقق آرمان های والای اين نظام مقدس گام برداریم.

اينجانب ضمن تبریک اين عيد سعيد به تمام مسلمانان و شيعيان جهان خصوصا مردم ولايتمدار و انقلابی ملاثانی، از خداوند متعال توفيق خدمت ‌رسانی شايسته و درخور مردم این خطه شهیدپرور و پيروی از فرامين و منويات مقام معظم رهبری را خواستارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.