استاندار خوزستان:

عاملان تیراندازی به محیط بان گتوندی شناسایی و دستگیر شدند

شریعتی از شناسایی و دستگیری عاملان حمله به پاسگاه محیط بانی و مصدوم کردن محیط بان گتوندی خبر داد.

عاملان تیراندازی به محیط بان گتوندی شناسایی و دستگیر شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز جمعه ۱۷ مرداد ماه با حضور در منزل سید امین هادی‌پور محیط بان شهرستان گتوند که درگیری با این اشرار از ناحیه پا قطع عضو شد، گفت: امروز به منظور تقدیر از احساس مسئولیت این محیط‌بان که در فروردین ماه امسال در پی حمله عده‌ای اشرار به پاسگاه محیط بانی پای خود را از دست داد حضور پیدا کردیم.

او با بیان اینکه مدیر کل محیط زیست خوزستان و جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان در این دیدار حضور داشتند، اظهار داشت: تعدادی از اشرار به پاسگاه محیط بانی گتوند در فروردین ماه امسال حمله کردند و با پیگیری نیروی انتظامی این افراد شرور دستگیر شدند و به زودی به سزای عمل خود می‌رسند.


بیشتر بخوانید


شریعتی بیان کرد: در روز حادثه این محیط‌بان وظیفه شناس در پاسگاه محیط‌بانی در حال خدمت بود که تعدادی افراد ناشناس برای سرقت سلاح‌های موجود به این محل حمله کردند که در ابتدا این محیط بان به وسیله سلاح‌های سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفت و در نهایت اشرار به پای او شلیک کرده و با او درگیر شدند.

استاندار خوزستان با تقدیر از تلاش و مقاومت این محیط بان وظیفه شناس در حفاظت از محیط زیست ادامه داد: اشرار بعد از یک ساعت درگیری از محل متواری شدند که در نهایت با تلاش نیروی انتظامی، متخلفان دستگیر و در انتظار صدور حکم قضایی بسر می‌برند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان در ادامه افزود: این محیط بان به علت ضربات وارده و تیراندازی به پای او، خون زیادی از دست داد که با اقدامات درمانی جان او حفظ شد، اما با وجود تلاش کادر درمان یک پای خود را از دست داد، البته مجموعه مدیریت استان همواره در کنارش حضور دارد تا با حداقل مشکلات به زندگی خود ادامه دهد و سلامتی خود را بازیابی کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
همشونو اعدام کنید یا دست کم پاشونو قطع کنید