پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز خبرنگار

حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی، با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی  گفت:  فرا رسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصت مناسبی است که ضمن تجلیل از مقام والا و شامخ شهدای عرصه رسانه، از زحمات بی دریغ و خالص خبرنگاران جبهه حق که پرچم‌داران جهاد در عرصه جنگ نرم است، تقدیر کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه که در تعامل با مجموعه آستان قدس رضوی فعالیت می‌کنند، جزو فرهیختگانی هستند که در مسیر انعکاس نورانیت و معنویت مضجع منور امام رضا (ع) گام بر می‌دارند.

او افزود: خبرنگارانی که همواره در عرصه‌های مختلف به مجاهدت پرداخته‌اند و در وقایع چند ماه اخیر و شیوع ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند و در کنار کادر درمان کشور، بدون تعطیلی به اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم پرداخته و در ایجاد همدلی و اتحاد در مقابله با ویروس منحوس کرونا نقش آفرینی کردند.

اینجانب از جوار بارگاه منور رضوی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به جامعه شریف رسانه‌ای کشور تبریک عرض می‌کنم و برای همه تلاش‌گران عرصه بصیرت و آگاهی توفیقات روز افزون را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.