عملیات احداث ۵ واحد آموزشی و بهداشتی در شوش آغاز شد

عملیات ساخت ۴ مدرسه روستایی و یک مرکز جامع خدمات سلامت به مناسبت عید سعید غدیرخم با حضور مسئولان استانی در شهرستان شوش آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عملیات ساخت ۴ مدرسه روستایی و یک مرکز جامع خدمات سلامت به مناسبت عید سعید غدیرخم روز جمعه با کمک‌های اهدایی جمعی از خیران استان تهران در روستا‌های بخش شاوور شهرستان شوش آغاز شد.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز ساخت این واحد‌های آموزشی و بهداشتی گفت: به منظور تامین فضای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان مناطق محروم این شهرستان، ۴ مدرسه در روستا‌های سده، شن ریز، مزرعه بیت غنیان و سه راهی خویس ساخته می‌شود.

او با بیان اینکه با ساخت این مدارس ۱۶ کلاس درس به فضای آموزشی آموزش و پرورش منطقه شاوور اضافه می‌شود، اظهار داشت: اعتبار تامین شده برای ساخت فضای آموزشی و مرکز جامع خدمات سلامت بخش شاوور شوش بیش از ۳۰ میلیارد ریال است. ضمن اینکه به مناسبت عید سعید غدیر خم کلنگ احداث مرکز جامع خدمات سلامت بیت موزان (شهیدباکری) در مسیر روستای خسرج به زمین زده شد.

به گفته کعب عمیر، ساخت این مرکز بهداشتی و درمانی نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم منطقه همچنین کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.