قهرمان کشتی آسیا: آمادگی نسبی دارم/ اداره کل ورزش کرمانشاه توجهی به قهرمانان ندارد

یدالله محبی گفت: شرایط ایده آل که نه ولی آمادگی نسبی خود را در این مدت حفظ کردم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یدالله محبی در مورد پیگیری تمریناتش در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: اردوی تیم ملی که به خاطر کرونا تعطیل شد و پس از تعویق یک ساله المپیک هر کدام از کشتی گیران در شهرهای خود تمرینات اختصاصی را دنبال می کنند. من هم در کرمانشاه با برادرم ارشک که یک وزن پایین تر است تمرین می کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط ایده آل که نه ولی آمادگی نسبی را حفظ کردیم تا به محض اینکه شرایط برای تشکیل اردوی تیم ملی مهیا شد، در تمرینات شرکت کنیم. ضمن آنکه هیئت کشتی استان هم یکی از سالن های کشتی را در اختیار ما قرار داده و من به همراه برادرم با نظارت حسن آقای محبی تمریناتمان را پیگیری می کنیم.

محبی در مورد اینکه آیا برنامه ای برای قرار گرفتن در جمع مدعیان سنگین وزن کشتی آزاد دارد اظهار داشت: من از سال ۲۰۱۷ که موفق شدم به تیم ملی برسم یک سری اتفاقات افتاد که از آن مسیر جدا شدم. آن اردوهای بلند مدت برای من خوب نبود و واقعا طاقت آن را نداشتم. البته نه اینکه از نظر بدنی کم بیاورم. چون یک کشتی گیر از همان روز اول می فهمد کشتی ورزش بسیار سخت و سنگینی است و واقعا کار هرکسی نیست، فقط انسان هایی که قید همه چیز را می زنند سمت کشتی می آیند، ولی اردوهای تیم ملی به آن صورت که از ۱۲ ماه سال ۱۱ ماهش را در اردو باشی، باعث دلزدگی و بی انگیزگی در هر کشتی گیری می شود. من در این رابطه با اکثر بچه ها که صحبت می کنم، اتفاق نظر دارند. اردوی بلند مدت من را اذیت کرد و بی انگیزه شدم.

آزاد کار وزن ۱۲۵ کیلوگرم با اشاره به بی توجهی اداره کل ورزش کرمانشاه به او و قهرمانان این استان، خاطرنشان کرد: این فرد را تا قبل از اینکه مدیر شود دیده بودم ولی بعد از مدیر کل شدنش دیگر ندیدم. واقعا به نظر من بود و نبود چنین رئیس هایی تفاوتی نمی کند. اسم این نهاد، اداره کل ورزش و جوانان استان است، ما هم جوان هستیم و هم ورزشکار، اما متاسفانه توجهی به ما نمی شود.


بیشتر بخوانید: لغو تمامی رقابت های کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار