لیگ آزادگان؛

مس و آلومینیوم به دنبال جواز حضور در لیگ برتر فوتبال/ دربی شمال با چاشنی فرار از سقوط

در چارچوب بازی‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان، ۱۸ تیم حاضر در این رقابت‌ها امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان، امروز ۹ دیدار برگزار خواهد شد.

تلاش شاگردان خطیبی و حسینی برای کسب جواز حضور در لیگ برتر

در حساس‌ترین بازی این هفته که حکم فینال لیگ آزادگان را دارد، مس کرمان و آلومینیوم اراک به مصاف مصاف یکدیگر می‌روند تا دومین و آخرین جواز حضور در لیگ برتر فوتبال را به دست بیاورند. در حال حاضر مس کرمان با ۶۰ امتیاز دوم است و آلومینیوم با ۳ امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارد. شاگردان خطیبی برای صعود به لیگ برتر باید میزبان کرمانی خود را شکست دهند و علاوه بر پیروزی در بازی هفته آینده، امیدوار به امتیاز از دست دادن مس کرمان در بازی هفته آینده باشند.

مس رفسنجان به دنبال از بین بردن، اما و اگر‌ها در راه صعود به لیگ برتر

مس رفسنجان صدرنشین که تقریبا خیالش بابت صعود به لیگ برتر راحت شده، امروز در ارومیه به مصاف نود خواهد رفت. نود پس از باخت در بازی هفته گذشته مقابل بادران شانس صعود را از دست داده و اکنون با ۵۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. شاگردان ربیعی برای این که صعود خود به لیگ برتر را قطعی کنند، به دنبال پیروزی برابر حریف ارومیه‌ای هستند تا در راه صعود، اما و اگری باقی نگذارند.

کورسوی امید خوشه طلایی برای لیگ برتری شدن

خوشه طلایی رده چهارمی، پس از مس کرمان و آلومینیوم اراک آخرین تیمی است که شانسش برای لیگ برتری شدن صفر نشده است. البته این تیم برای صعود باید منتظر ۲ شکست پیاپی مس کرمان، پیروزی آلومینیوم برابر مس کرمان و شکست این تیم در بازی هفته آخر مقابل داماش گیلان باشد که رقم خوردن این نتایج بسیار دور از انتظار به نظر می‌رسد. شگفتی ساز فصل جاری لیگ یک امروز با استقلال خوزستانی بازی می‌کند که در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و اکنون با ۴۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

تقلای سپیدرود برای فرار از سقوط به دسته دوم

بادران تهران که هفته گذشته با غلبه بر نود ارومیه، امید‌های این تیم برای صعود را از بین برد، امروز میزبان تیم بحران زده سپیدرود رشت است که با ۳۰ امتیاز در رده هفدهم ایستاده و در صورتی که نتواند در ۲ بازی پیش رو امتیازات لازم را کسب کند و جایگاهش را تغییر دهد، بار دیگر به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد. در حال حاضر بادران با ۵۱ امتیاز ششم است.

هوادار به دنبال ششمین پیروزی پیاپی در سیرجان

هوادار تهران از جمله تیم‌هایی بود که نیم فصل دوم را با قدرت شروع کرد و تحت هدایت غلامرضا عنایتی توانست در ۵ بازی اخیر به پیروزی برسد. شاگردان عنایتی این هفته در سیرجان به مصاف آرمان گهر رده دهمی می‌روند و امیدوارند با ادامه روند خوب خود در ۲ بازی آینده، جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

بازی تشریفاتی شاگردان منیعی برابر لشکر از پیش شکست خورده علم و ادب

در طرف دیگر گل ریحان البرز که در هفته‌های اخیر روند پرنوسانی داشته، میزبان تیم از پیش سقوط کرده علم و ادب تبریز است که با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و از مدت‌ها پیش سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شده است. گل ریحان با ۴۷ امتیاز در رده هشتم جای گرفته و نه امیدی برای سقوط دارد و نه نگرانی بابت سقوط به دسته پایین تر.

نیروی زمینی امیدوار به کسب نتیجه در شیراز

فجر شهید سپاسی شیراز در نیم فصل اول نمایش‌های بسیار خوبی ارائه داد و خیلی‌ها شاگردان مهابادی را مدعی صعود به لیگ برتر می‌دانستند، اما مشکلات مالی باعث شد تا این تیم در ادامه مسابقات، جایگاه خود را در جدول از دست بدهد. این تیم امروز میزبان نیروی زمینی خواهد بود که در فصل جاری با استفاده از بازیکنان جوان عملکرد فنی قابل قبولی داشته، اما از نظر نتیجه توفیقی نداشته و با ۳۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

دربی شمال با چاشنی فرار از منطقه سقوط

در یکی دیگر از تقابل‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان، ملوان بندرانزلی و رایکا بابل در دربی شمال به مصاف هم می‌روند. ملوان و رایکا با ۳۴ و ۳۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهاردهم و شانزدهم جدول قرار دارند. هر ۲ تیم سایه سقوط را دوشادوش خود حس می‌کنند و نیاز شدیدی به ۳ امتیاز بازی امروز دارند.

لاجوردی پوشان در جستجوی سومین پیروزی پیاپی در شهر باران

داماش گیلان و قشقایی شیراز که با ۳۹ و ۳۶ امتیاز رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول را به خود اختصاص دادند، در گیلان به مصاف یکدیگر می‌روند. داماش پس از چند هفته ناکامی موفق شد تیم‌های نیروی زمینی و علم و ادب تبریز را از پیش رو بردارد تا به شرایطش در جدول سر و سامانی بدهد. در طرف دیگر قشقایی شیراز در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، اما خطر سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند.


بیشتر بخوانید:


برنامه بازی‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان:

  • ملوان-رایکا بابل ۲۰:۰۰
  • داماش گیلان-قشقایی شیراز ۲۰:۰۰
  • مس کرمان-آلومینیوم اراک ۲۰:۰۰
  • گل ریحان البرز-شهرداری تبریز ۲۰:۰۰
  • فجر سپاسی-نیروی زمینی ۲۰:۰۰
  • نود ارومیه-مس رفسنجان ۲۰:۰۰
  • بادران تهران-سپیدرود رشت ۲۰:۰۰
  • آرمان گهر-هوادار ۲۰:۰۰
  • خوشه طلایی ساوه-استقلال خوزستان ۲۰:۰۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار