تحمل و پاسخگویی به نقد و سوالات خبرنگاران وظیفه مسئولان است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: نقد و نظر، کنجکاوی، سوال و مطالبه‌گری و پیگیری کار و برنامه‌ها از مولفه‌های مهم شغل خبرنگاری است و مسئولان نباید از چنین رفتارهای اصحاب رسانه گریزان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اقبال صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون به مناسبت هفدم مرداد روز خبرنگار افزود: تحمل و پاسخگویی به نقد و سوالات خبرنگاران وظیفه مسئولان در رده‌های مختلف است و باید آن‌ها با افزایش آستانه تحمل خود مسیر فعالیت این قشر را آسان و فرصت را برای مخابره آسان و بدون دغدغه اخبار و گزارش‌های خبرنگاران فراهم سازند.

او تصریح کرد: کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند رفتار جسورانه و روحیه پیگیری و مطالبه گری دارند و اگر نقد آن‌ها بر میل ما نیست و با منافع ما ناسازگار است به دنبال حذف و دوری از رسانه نباشیم.

او یادآور شد: در کنار تجلیل و تقدیر از خبرنگاران، به دنبال تغییر رفتار و اصلاح نحوه برخوردمان با این قشر در انجام رسالت مهم آن‌ها باشیم.

صالحی با بیان اینکه برخی از خبرنگاران رسانه‌های ملی در تیران و کرون فعالیت دارند، اظهارداشت: علاوه بر فعالیت این گروه از خبرنگاران یک ماهنامه در این شهرستان فعالیت می‌کند که به حمایت مسئولان، صنعتگران، فعالان اقتصادی و اقشار مختلف نیاز دارد تا بتواند همیشه مسیر فعالیت خود را با وجود هزینه‌های بالای اجرایی و چاپ ادامه دهد.

هفدم مرداد روز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تقویم رسمی کشور با عنوان “روز خبرنگار” نامگذاری شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.