بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۱۸ مرداد؛

پست اینستاگرامی AFC در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر؛ ویدئوی شنای زلاتان ابراهیموویچ در دریا؛ پست امیدبخش آرش برهانی

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

 به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید


علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتشار پستی در اینستاگرام خود قهرمانی این تیم را به هواداران تبریک گفت. علیپور در این پست نوشت: « هواداراي عزيز و دوست داشتني ، صاحبان اصلي پرسپوليس جاتون خيلي خالي بود تو ورزشگاه پوكر قهرمانى مباركتون.»

بسته ورزشکاران

مهدی شیری، یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس تهران با انتشار تصویری از خود که او را در حال بالابردن کاپ قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس نشان می داد در پستی خطاب به هوداران پرسپولیس نوشت: « سوال شماره ٤_پوكر چيست ؟ با رسم شكل توضيح دهيد؟(٦ نمره).»

بسته ورزشکاران

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در اینستاگرام به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد. AFC در این مطلب نوشت: «لحظه‌ای که تیم پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد».

بسته ورزشکاران

آرش برهانی، مهاجم سابق تیم باشگاه استقلال تهران پستی در مورد اهمیت امید و خندیدن را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. برهانی در این مطلب نوشت: «خنده بزرگ‌ترین اسلحه در جنگ زندگی است. امیدوارم همیشه مسلح باشید.»

بسته ورزشکاران

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیم باشگاه آث میلان ایتالیا ویدئویی از شناکردن خود را به اشتراک گذاشت. در این ویدئو زلاتان در حال شیرجه زدن از قایق تفریحی خود به داخل آب دریا دیده می‌شود. زلاتان با انتشار این ویدئو در اینستاگرامش با اشاره به خود نوشت: «شیر در خشکی، کوسه در دریا.»

بسته ورزشکاران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار