پرداخت مطالبات زعفران کاران تربت حیدریه تا ۱۵ روز آینده

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: ظرف ۱۵روز آینده تمام مطالبات زعفران کاران پرداخت و با آنان تسویه حساب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کرونا قرارگاه جهادی زعفران در مکان‌های استریل شده و در ۴۰پایگاه منطقه راه اندازی می شود که هر پایگاه به یک دستگاه زعفران خشک کنی بروز مجهز خواهد شد.

او افزود: یکی از معین‌های اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲۰میلیارد تومانی در این زمینه ورود کرده است که در پاک کردن، خشک کردن زعفران بصورت رایگان در کنار زعفران کار خواهد بود و پس از خشک کردن و افزایش ارزش افزوده آن هزینه خود را دریافت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر طلب زعفران کاران ۱۰۶میلیارد تومان است که بانک‌ها دیگر توان پرداخت آن را ندارند به همین دلیل قراراست از طریق مزایده زعفران‌های موجود در انبار‌های شرکت تعاونی به فروش برسد.

زنگنه بیان کرد: زعفران کاران نگران این موضوع نباشند چرا که از برنده ضمانت نامه ۲۰میلیارد تومانی اخذ خواهد شد و باید این محصول را فقط صادر کند و در کشور و در بورس عرضه نخواهد شد.

او تصریح کرد: در صورت برگزاری این مزایده و پرداخت ۲۵درصد مبلغ اولیه مزایده ظرف ۱۵روز آینده تمام مطالبات زعفران کاران پرداخت و با آنان تسویه حساب خواهد شد.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
این همه دروغ بسه
چند هفتهپیش نیز همین قولا بود