ماجرای استقلالی نشدن ملی‌پوش فوتبال/ هدیه جالب استیلی به برادران محمدی

مهرداد محمدی لژیونر فوتبال کشورمان درباره اتفاقات جالب پیرامون خود در سال‌های اخیر توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد محمدی لژیونر ایرانی فوتبال کشورمان که فصل گذشته  برای تیم آوس در لیگ پرتغال بازی کرد، درخصوص شباهتش با میلاد، برادرش اظهار داشت: در حال حاضر تشخیص من و میلاد راحت‌تر از قبل شده است. حالت مو‌های من با برادرم تفاوت دارد و با او فرق دارم.

محمدی درباره روند پیشرفت خود در فوتبال حرفه‌ای گفت: همه می‌دانند که من و میلاد از محله فلاح کار خودمان را آغاز کردیم. پدر و مادرم ما را حمایت کردند و در راهمان به خدا توکل کردیم. امیدوارم در ادامه نیز مردم ایران را بیشتر خوشحال کنیم.

در تمرین‌های استقلال تست داده بودم

او ادامه داد: در محله ما به کسی که موفق باشد می‌گویند، پرچمت بالا! یک بار برای تست دادن پیش امیر قلعه‌نویی رفتم. او من را برای تیم استقلال انتخاب کرد. پیش از آغاز فصل بود و آبی پوشان برای اردو می خواستند به ترکیه بروند. من تا آن موقع سفر خارجی نرفته‌ بودم. دوست داشتم همراه با دیگر بازیکنان به  ترکیه بروم اما من را نبردند و به من اطلاع دادند که باید با تیم امید تمرین کنم.

وقتی استقلال در ترکیه بود با راه‌آهن قراردادم امضا کردم

بازیکن پیشین راه‌آهن تهران درمورد پیوستنش به این تیم گفت: تا زمانی که استقلال در ترکیه قرار داشت، سری به تمرین راه‌آهن زدم و در تیم حمید استیلی تست دادم. قبل از من، میلاد این کار را کرده بود. میلاد از استیلی اجازه گرفته بود که برادر دوقلو خود را به تمرین ببرد و استیلی هم به ما اجازه این کار را داده بود. جلسه اول در تمرین راه‌آهن، استیلی از کار من خوشش آمد. اما نمی‌توانستم با راه‌آهن قراردادی امضا کنم چرا که مدارکم دست باشگاه استقلال بود. اما یک نفر که نمی‌خواهم نامش را بیاورم، از مدارکم در باشگاه استقلال کپی گرفت و با همان مدارک کپی قراردادم را در سازمان لیگ با راه‌آهن امضا کردم. به هر حال دست آن شخص درد نکند.

در ایران خودم را سپاهانی می‌دانم

محمدی درمورد اینکه گفته می‌شود طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس است گفت: حالا دیگر خودم را سپاهانی می‌دانم. هیچگاه در ورزشگاه‌ها برای پرسپولیس لیدری نکرده‌ام. دوستانم به ورزشگاه می‌رفتند و من نیز با آن‌ها همکاری می‌کردم. حتی کار به جایی رسیده بود که می‌خواستم راهی باشگاه شوم و به آن‌ها بگویم که می‌خواهم برای آن‌ها بازی کنم. به هر حال راهی سپاهان شدم و ۳ سال برای این تیم بازی کردم و از انتخابم راضی هستم. فکر می‌کنم هر بازیکنی باید بازی کردن برای سپاهان را تجربه کند. تیم بزرگی است و قهرمانی‌های زیادی دارد.

/ماجرای استقلالی نشدن ملی‌پوش فوتبال/ هدیه جالب استیلی به برادران محمدی

امیرخان لقب "مصیب" را به من داد

او درباره لقبی که امیرقلعه‌نویی به او داده است، گفت: یک بار امیرخان من را صدا کرد و اسم من را پرسید. گفتم مهرداد محمدی هستم. سپس گفت مطمئنی که اسمت مهرداد است؟ به اطرافیان خود نگاه کرد و بلند گفت: به تو می‌خورد که اسمت "مصیب" باشد. (باخنده). حالا هرجایی می‌روم به من می‌گویند مصیب. اما به خاطر چشمانم در مدرسه به من گربه می‌گفتند.

کسی جرات نمی‌کرد با من و میلا دعوا کند

او درباره نوع پوشش خود گفت: من ذاتا خوشتیپ هستم. میثم، دیگر برادر ما باشگاه بدنسازی دارد. از بچگی زیاد ورزش می‌کردیم و کشتی و تکواندو را امتحان کرده‌ام. درباره دعوا کردن‌های زمان بچگی هم باید بگویم که چون ۲ برادر دوقلو بودیم، کسی جرأت نمی‌کرد با ما دعوا کند. گاهی پیش می‌آمد لباس یک نفر را جوری پاره می‌کردیم که مادرش می‌آمد جلوی خانه ما! گاهی سر چند نفر را می‌شکستیم، اما یادم می‌آید که همسایه‌ای به نام مینا خانم داشتیم و خیلی او را اذیت می‌کردیم. ساعت ۳ صبح زنگ خانه‌شان را می‌زدیم و می‌گفتیم توپ‌مان در حیاط شان افتاده است. از همین جا از او عذرخواهی می‌کنم.


بیشتر بخوانید


استیلی برای من و میلاد پراید خرید

محمدی درمورد بهترین خاطره دوران ورزشی و مشترکش با میلاد بیان کرد: زمانی بود که با موتور پدرمان ۲ نفری به تمرین راه‌آهن می‌رفتیم، اما حمید استیلی از این موضوع خبر نداشت. یک بار در راه حمیدخان ما را دید و گفت چرا با موتور سر تمرین می‌آیید. عصبانی شد و موتور پدرمان را ۲ روز نگه داشت. چند روز بعد خودش برای ما پراید خرید.

/ماجرای استقلالی نشدن ملی‌پوش فوتبال/ هدیه جالب استیلی به برادران محمدی

رونالدو و دایی الگوهای من هستند

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره الگوی فوتبالی خود گفت: الگوی من رونالدو است و در ایران علی دایی را خیلی دوست دارم. دایی گلزن بزرگی بود و همیشه به امید گل زدن او فوتبال تیم ملی را نگاه می‌کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
استقلالی شدن توفیقی است که نصیب هرکسی نمیشه
آخرین اخبار