گوگل چند حساب وابسته به ایران را مسدود کرد

شرکت آمریکایی گوگل با طرح ادعا‌های بی‌اساس، چند حساب کاربری وابسته به دولت ایران در شبکه اجتماعی یوتیوب را مسدود کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تارنمای المانیتور، شرکت آمریکایی گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد برخی حساب‌های کاربری یوتیوب وابسته به دولت ایران را مسدود کرده است.

شرکت گوگل اعلام کرد ۱۶ حساب کاربری یوتیوب که ظاهرا به اتحادیه بین المللی رسانه‌های مجازی تحت حمایت دولت ایران است، را در ماه آوریل مسدود کرده است. این موضوع در گزارش گوگل برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ آمده است.

این شرکت آمریکایی مدعی شد حساب‌های مسدود شده در عملیات نفوذ هماهنگ مشارکت داشته که با هدف تاثیرگذاری اجرا می‌شود و دربرگیرنده اطلاعات خاص بوده است. بنا به ادعای گوگل، کاربران حاضر در این حساب‌ها پیام‌هایی به زبان عربی در خصوص همه گیری ویروس کرونا در آمریکا و نیز ارتباط میان واشنگتن و ریاض منتشر کردند.

اقدام ضد ایرانی شرکت گوگل مشابه اقدام صورت گرفته از سوی شبکه اجتماعی فیس بوک علیه چند حساب کاربری وابسته به دولت تهران است. شبکه فیس بوک در ماه آوریل مدعی شد که این حساب‌ها در حال نشر اکاذیب در جهان بوده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
آزادی بیان مورد نظر صهیونیستها. شما آزادید حرف بزنید ولی تا وقتی که چیزی که ما دوست داریم بشنویم رو بگید. یه زمانی در اروپا و آمریکا یهودی ستیز به کسی می‌گفتند که از یهودیها به دلیل نژادشون خوشش نمیاد ولی حالا به کسانی میگند که صهیونیستها از اونها خوششون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۳۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
پس ماهم میتونیم با ارسال پارازیت جلو پخش اراجیف شبکه های معاند رو بگیریم.
_بعد نگید نگفتید:
آخرین اخبار