پلمب بیش از ۱۰۰ بنگاه املاک در استان یزد

فرمانده انتظامی استان یزد، از پلمب ۱۸۲ بنگاه املاک در این استان خبرداد.

پلمب بیش از ۱۰۰ بنگاه املاک در استان یزدسردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به اقدام پلیس یزد در پلمب بنگاه‌های املاک متخلف گفت: بحث برخورد با دلالان و سودجویان زمین و مسکن با محوریت دستگاه قضائی در یزد انجام شد.

او افزود: ماموران پلیس استان در برنامه‌ای منسجم و هماهنگ با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و سپاه تعداد ۱۸۲ بنگاه املاک را در سطح استان یزد پلمب کردند.

بهدانی فرد اضافه کرد: یکی از گام‌های مهم طرح برخورد با دلالان زمین و مسکن شناسایی وبازپس گیری اموال به ناحق از سودجویان است.

پیش از این غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد، در  نشست تخصصی  اجرای گام دوم ساماندهی و نظارت بر دلالان حوزه  زمین و مسکن، با بیان اینکه ورود به این حوزه از وظایف اولیه دستگاه قضا نیست، گفت: پس از ساماندهی این حوزه، دستگاه قضا آن را واگذار به دستگاه‌های مربوطه خواهد کرد و به رسالت نظارتی خود خواهد پرداخت.

او با اشاره به درخواست‌های مردمی برای ورود دستگاه قضا در سایر حوزه‌ها، تصریح کرد: دستگاه قضا با تمام توان پای کار مردم و نظام ایستاده است، اما قطعا در این مسیر دستگاه‌های مسئول باید در میدان حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار