غدیر محور همبستگی جامعه اسلامی

استاندار کرمانشاه با تبریک عید غدیرخم به مردم ولایتمدار کرمانشاه، غدیر را محور همبستگی جامعه اسلامی دانست و گفت: درک و شناخت بیشتر تفکر، فرهنگ، پیام و فلسفه غدیر نیاز امروز و فردای جامعه بشری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : درک پیام، فرهنگ و تفکر غدیر رسالتی خطیر که با ترویج و گسترش فرهنگ غنی نبوی و علوی بشریت بتواند راه سعادت خود را بیابد و به سرمنزل مقصور برسد.

او گفت : غدیر عید بزرگ اسلامی، روز ولایت، پیوند و اتحاد و روز اکمال دین و پیام آور پیوند عمیق امت اسلامی با امیرالمومنین (ع) است.

استاندار کرمانشاه افزود: غدیر محور همبستگی و زیربنای تفکری است که تبیین کننده جریان اصیل وصایت حضرت رسول اکرم (ص) است که اتحاد و وحدت اسلامی را تداوم بخشید و زلال معرفت و ولایت را در جان مومنین جاری و حیات ثمر بخش را به آنان هدیه کرد و امروز باید با مجاهدت حقیقت غدیر حفظ و گسترش یابد و ضمن تجدید بیعیت با مسیر و جریان وحدت بخش ولایت با عزم راسخ و اهتمام بیشتر در تحقق اهداف و آرمان‌های والا و مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

بازوند افزود: در جلوه تابناک خورشید روز هجدهم ذی الحجه که دل‌ها مسرور و روشن گردیده، اینجانب ضمن تبریک این عید سعید به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و مردم شریف، مومن، ولایتمدار، با بصیرت و انقلابی استان کرمانشاه از خداوند متعال و منان سربلندی، سرافرازی ایران اسلامی را به برکت مولای مهربانان و صابرین خواستارم و امیدوارم با همراهی و همدلی مردم بزودی شاهد کنترل و مهار بیماری منحوس کرونا باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار