ورزش‌های همگانی یکی از پرطرفدارترین ورزش ها

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۵۰ رشته ورزشی زیرمجموعه ورزش‌های همگانی بوده و با توجه به آمار و ارقام موجود، ورزش‌های همگانی یکی از پرطرفدارترین هیأت‌های ورزشی در بین آقایان و بانوان است.

ورزش‌های همگانی یکی از پرطرفدارترین هیأت‌های ورزشیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نریمان رحمانی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه گفت : در شرایط فعلی باشگاه‌های زیرمجموعه هیأت همگانی با کمتر از ۱۵ درصد ظرفیت خود فعالیت کرده و مسائل بهداشتی، پروتکل‌های ایمنی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ساعات تمرین به خوبی رعایت می‌شود.

او گفت : شیوع ویروس منحوس کرونا تمام جامعه را درگیر خود کرد است و تمامی مشاغل نیز در این شرایط متضرر شده اند، مربیان و باشگاه‌های ورزشی نیز از این موضوع مستثنا نبوده و ضرر فراوانی را متحمل شده‌اند.

رحمانی افزود: هم‌اکنون بیش از ۵۰ رشته ورزشی زیرمجموعه ورزش‌های همگانی بوده و با توجه به آمار و ارقام موجود، ورزش‌های همگانی یکی از پرطرفدارترین هیأت‌های ورزشی در بین آقایان و بانوان است، مساله تناسب اندام و چربی‌سوزی که از دغدغه‌های اصلی بسیاری از افراد جامعه بوده، یکی از محرک‌های جذب علاقمندان به رشته‌های هیأت ورزشی همگانی است.

او با بیان این مطلب که پویش «آماده باش» به منظور تشویق مردم به ورزش از ۱۶ مرداد در سراسر کشور آغاز شده است، افزود: با توجه به تصمیم‌گیری فدراسیون در قالب ۸۳ برنامه متنوع به صورت مجازی تا پایان شهریورماه به منظور کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از بیماری کرونا در قالب کارگاه‌های آموزشی مجازی و ویدیو‌های آموزش تمرینات در منزل در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: هیأت ورزش‌های همگانی دارای بیش از ۵۰ کمیته متنوع بوده و یکی از پرطرفدارترین رشته در بین آقایان و بخصوص بانوان است و علاقمندان به ورزش می‌توانند در قالب این کمیته‌ها فعالیت خود را دنبال کنند.

او گفت: برنامه جشنواره ماهیگیری از طرف هیأت ورزش‌های همگانی در سطح سد‌های استان طراحی شده و در صورت بهبود شرایط جامع متاثر از شیوع ویروس منحوس کرونا، آن را برگزار خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار