‎توصیه غدیری میثم مطیعی فقط به عشق علی

میثم مطیعی با انتشار رشته توئیتی در حساب شخصی‌اش قرائت زیارت‌ غدیریه امام هادی(ع) را در روز عید سعید غدیر توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت عید بزرگ غدیر که از اهمیت و ارزش بالایی  میان شیعیان برخوردار است، میثم مطیعی، مداح و ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام با انتشار رشته توئیتی در حساب شخصی خود خواندن زیارت غدیریه امام هادی(ع) را توصیه کرد و نوشت:

"‏امروز ‎#فقط_به_عشق_علی علیه‌السلام زیارت غدیریه امام هادی را همراه با خانواده و در خانه بخوانیم. زیارتی سرشار از آیات، روایات و مستندات تاریخی در اثبات فضیلت و ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام.
این زیارت شریف در مفاتیح الجنان هم آمده است.

توصیه میثم مطیعی در روز عید غدیر

‏در این زیارت مجموعه‌ای از صفات امیرالمؤمنین که بندگی محض او از اوامر الهی و اطاعت از رسول‌الله را نشان می‌دهد بیان شده.
و به جنگ‌هایی که حضرت در زمان رسول خدا در آن شرکت کرده‌، از جمله بدر احزاب احد حنین خیبر و جنگ‌های زمان حکومتش از قتال با ناکثین، مارقین، قاسطین نیز اشاره شده.

توصیه میثم مطیعی در روز عید غدیر

‏امام هادی در این زیارت از ۷۸ آیه و ۱۸ حدیث نبوی بهره جسته‌اند. آن حضرت ۶ سلام به امیرالمؤمنین می‌دهند که بعد از هر سلام، مناقب امیرالمؤمنین آمده است. مناقبی که همه آنها در احادیث نبوی آمده. سیزده بار از لفظ «اُشهد» استفاده شده که با هر شهادتی چند فضلیت از فضائل مولا بیان می‌شود.

توصیه میثم مطیعی در روز عید غدیر

‏در آخر زیارت نیز امام هادی علیه السلام چند گروه که در حق پیامبران و اوصیاء انبیاء ظلم کردند را لعن می‌کنند.
این زیارت شریف در نهایت درجه اعتبار است. در سند این روایت بزرگان و ستارگان پر نوری چون مرحوم کلینی، مرحوم ابن قولویه، شیخ مفید و شیخ طوسی، عماد الدین طبری و... حضور دارند.

توصیه مداح اهل بیت در روز عید غدیر


بیشتر بخوانید

  •  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار