رقابت ۴ تیم دسته اولی فوتبال برای رزرو ۲ بلیت لیگ بیستم

در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ آزادگان، ۴ تیم حاضر در این مسابقات شانس صعود به لیگ برتر فوتبال را دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، امشب با برگزاری ۹ دیدار آغاز خواهد شد و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  

مس رفسنجان که هفته گذشته موفق شد با پیروزی یک بر صفر برابر فجر شهید سپاسی شیراز صعودش به لیگ برتر را تا حدود زیادی قطعی کند، برای این که در راه صعود، اما و اگری باقی نگذارد در صدد است تا در بازی خارج از خانه برابر تیم قدرتمند نود به پیروزی برسد.  

احتمال صعود شاگردان ربیعی به لیگ بیستم ۹۹/۹ درصد است و تنها راه صعود نکردن مس رفسنجان به لیگ برتر این است که این تیم هر ۲ بازی پیش روی خود را ببازد، آلومینیوم علاوه بر پیروزی برابر مس کرمان، هفته آینده نیز ۳ امتیاز بازی با داماش گیلان را بگیرد و مس کرمان هم در بازی هفته آخر، علم و ادب تبریز را با اختلاف گل ۲ رقمی شکست دهد.

با در نظر گرفتن احتمالات و قدرت تیم‌ها بسیار بعید به نظر می‌رسد که مس رفسنجان در راه صعود به لیگ برتر ناکام بماند، مگر این که اتفاقی رخ دهد که شاید هر ۱۰۰ سال یک بار رقم می‌خورد.  

پس از این ۳ تیم، خوشه طلایی ساوه تنها تیمی به شمار می‌رود که روی کاغذ به صعود امید دارد، اما در واقع لیگ برتری شدن این تیم نیز، اما و اگر‌های زیادی دارد و تنها کورسوی امیدی برای خوشه طلایی باقی مانده است. شگفتی ساز فصل جاری باید علاوه بر پیروزی در ۲ بازی آینده، منتظر تساوی مس کرمان و آلومینیوم و شکست ۲ تیم در بازی هفته پایانی باشد تا پس از مس رفسنجان جواز حضور در لیگ بیستم را به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید


در نهایت باید منتظر ماند و دید در ۲ هفته پایانی لیگ یک چه نتایجی رقم می‌خورد و کدام تیم‌ها در پایان فصل راهی لیگ بیستم خواهند شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
نویسنده این خبر برو جدول را ببین،این هفته مس کرمان با آلومینیوم اراک بازی داره اگه این بازی مساوی بشه یا مس ببره شانس حضور خوشه طلایی ساوه(قهرمان همیشگی) در لیگ از آلومینیوم اراک بالاتره
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
هر دو مس بااقتدارصعودمی کنند امیدوارم کرمان 3نماینده داشته باشه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
جوری ماشالله نتایج رو میچینن که هر از فوتبال آدم چندشش میشه.
Ukraine
محسن
۰۷:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
یکواره نابودی
آخرین اخبار