کوشش خبرنگاران در خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست

امام جمعه هرسین، گفت : تلاش و کوشش خبرنگاران در رسالت خطیر خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین اجرایی امام جمعه هرسین، گفت : تلاش و کوشش خبرنگاران در رسالت خطیر خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست و با بازگویی حقایق و واقعیت‌ها می‌توانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

او با اشاره به نامگذاری روز خبرنگار در تقویم، آن را نشان دهنده جایگاه و ارزش کار خبرنگاران دانست.

او با اشاره به سختی‌های فراوان در کار خبرنگاری افزود: کار شما آنقدر سخت و دشوار است که در برخی موارد ایثارگرانه وارد کار شده و حتی جان خود را برای کسب حقیقت واقع می‌دهند که نمونه آن را می‌توان به شهادت شهید صارمی اشاره کرد که با تمام وجود از حقانیت مردم افغانستان دفاع کرد.

حجت الاسلام اجرایی مسئولان شهرستان را به ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه فرا خواند و گفت: این امر کمک خواهد کرد تا خدمات و دستاورد‌های نظام به خوبی به مردم تبیین شود.

او گفت: خبرنگاران نیز می‌توانند با ارائه اخبار مسئولان را یاری دهند ضمن اینکه نواقص و نقاط ضعف نیز که در منطقه وجود دارد به مسئولان انتقال دهند.

او خبرنگاران را به رعایت امانتداری و پرهیز از اختلاف دعوت کرد و افزود: بی تردید خبر هر قدر دقیق‌تر و هدفمندتر باشد مردم نیز رغبت و اعتماد بیشتری به مسئولان خواهند داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار