۱۴ عملیات امدادی و اطفای حریق طی یک شبانه روز در اهواز انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات در شبانه روز گذشته در این کلانشهر را ۱۴ عملیات عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به وقوع آتش سوزی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۴ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در این کلانشهر انجام شد، گفت: در یک آموزشگاه در منطقه کوی ملت اهواز و همچنین یک واحد مسکونی در منطقه گلستان به دلیل اتصال برق آتش سوزی رخ داد و مهار شد.

او به وقوع آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی در منطقه امانیه اهواز به عنوان یکی دیگر از حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: این آتش سوزی گسترده بدون تلفات جانی توسط آتش نشانان مهار شد، ضمن اینکه علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است.

قنبری با بیان اینکه همچنین در این مدت آتش سوزی نیزار‌های مسیر فرودگاه و جاده کمربندی روستای دغاغله و منطقه پردیس، مهدیس، میدان تپه و درختان مسیر اهواز اندیمشک و جاده ساحلی مقابل بیمارستان مهر اهواز مهار شد، تصریح کرد: ماموران امداد و نجات این سازمان ۲ زن گرفتار در آسانسور یک مجتمع مسکونی در منطقه گلستان اهواز را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.