رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

سیر بیماری کرونا در استان سمنان فزاینده است

نوید دانایی با اشاره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: سیر بیماری کرونا در استان سمنان فزاینده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به رشد فزاینده آمار‌ها در زمینه کرونا در شهر‌های زیرپوشش این دانشگاه گفت: ۱۰ مورد جدید در ۴۸ ساعت منتهی به پایان جمعه و آغاز روز شنبه ثبت شده و افراد در بیمارستان بستری هستند که این نشان می‌دهد همچنین سیر بیماری کرونا در سمنان فزاینده است.

او افزود: با ۱۰ مورد ابتلای اخیر به کرونا تعداد کل کرونای قطعی در شهر‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از آغاز تا کنون به یک هزار و ۱۱۷ مورد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به رعایت خوب مردم در زمینه عدم شیوع کرونا در سطح شهر‌های زیرپوشش دانشگاه صورت گرفته که این مورد باید بیش از پیش جدی گرفته شود بیان کرد: خوشبختانه کنکور ارشد با رعایت خوب مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا شد و رعایت فاصله گذاری خوبی را در آن شاهد بودیم و این نشان می‌دهد مردم همراه هستند و ما می‌توانیم بقیه مراسم را هم با رعایت پروتکل‌ها انجام دهیم.

دانایی با بیان اینکه این روز‌ها و شب‌ها مردم مراسم شادی را برگزار می‌کنند تصریح کرد: در سال جاری بخشی از این مراسم همچنان در حال برگزاری است که از جمله آن‌ها آئین شادی و عروسی را می‌توان نام برد که از مردم خواهش می‌کنیم از این نوع آئین دوری کنند، زیرا می‌توانند محلی برای ابتلای افراد به کرونا باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار