بهره برداری ازبزرگترین مرکز تعاونی زنان توانای شهرستان بناب

صبح امروز بزرگترین مرکز تعاونی زنان توانای بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و جمعی از بانوان کارآفرین بناب در محل مسجد راه کربلای بناب افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،این مرکز تعاونی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در سه بخش صنایع دستی، خیاطی و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زمینه امور خدماتی، کشاورزی و هنری در روز‌های سخت اقتصادی شیوع ویروس کرونا، د با سرمایه اولیه بیش از ۵ ملیارد ریال در بناب راه اندازی شد.

با راه اندازی این واحد‌ها زمینه اشتغال برای بیش از ۲۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۰ نفر از بانوان به صورت غیر مستقیم در شهرستان بناب فراهم شده است.

 حجت السلام محمد باقری بنابی  نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح شرکت تعاونی زنان توانای بناب عید غدیر خم را بزرگترین عید بشریت عنوان کرد و گفت: از عموم مردم انتظار داریم به هر نحوی این عید بزرگ را گرامی بدارند تا فراموش نشود.

 او کارآفرینی و اشتغال برای بانوان را امری بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: دغدغه اصلی جامعه ما در این روز‌ها اشتغال زایی می‌باشد بخصوص در این روز‌های کرونایی که وضعیت معیشت مردم نابسامان است امیدواریم در کنار مسئولان بتوانیم در امر اشتغالزایی اقدامات بیشتری را انجام بدهیم.

او  آموزش و یادگیری را مهمترین راه حل برای رفع موانع ومعضلات کارآفرینی دانست و گفت: امیدواریم که بتوانیم در کنار مسئولان شهرستان و استان قدم‌های بهتری برای رفع مشکلات اشتغال بانوان برداریم و شرکت تعاونی زنان توانای بناب که در مسجد راه کربلای بناب افتتاح وراه اندازی شده است می‌تواند گامی مهم برای اشتغال و بازاریابی برای بانوان فعال بنابی باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی  در پایان گفت: امیدواریم در این مجموعه در کنار بانوان فعال بتوانیم نمایشگاه دائمی و فروش را ایجاد کنیم تا گره‌ای از مشکلات بانوان فعال شهرستان برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.