ولایت فقیه نمود واقعی ائمه اطهار است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز، ولایت فقیه را نمود واقعی ائمه اطهار برشمرد.

ولایت فقیه نمود واقعی ائمه اطهار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز، حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز در مراسم جشن عید غدیر که به همت بنیاد بین المللی غدیر استان در مصلای تبریز برگزار شد با بیان اینکه عید غدیر عید امامت و ولایت است است افزود: از آنجایی که با ابلاغ ولایت از سوی پیامبر اکرم (ص) دین اسلام کامل شد باید به سخنان و منویات ولایت فقیه عمل کنیم چرا که نمود واقعی ائمه اطهار ولایت فقیه است.

او  افزود: بشر خلیفه خدا در زمین است، خداوند تبارک و تعالی تعدادی را آینه تمام نمای حق در زمین قرار داده شده است که شامل ائمه اطهار میباشند و عزت و عظمت در اهل بیت علیه السلام است چرا که تجلی نور خدا در زمین هستند.


همچنین در این مراسم حجت الاسلام کاملی فر دبیر اجرایی بنیاد بین المللی جدید در آذربایجان شرقی گفت: عید غدیر عید بسیار مهم است چرا که روز تکمیل دین و اتمام نعمت، خشنودی خداوند تبارک و تعالی، و روزه یاس و ناامیدی دشمن است، روزی که پیامبر اکرم صلی الله با نصب امیرالمومنین به امامت و ولایت دین اسلام را کامل کردند.

او  افزود: امروز در مصلای اعظم امام خمینی رحمة الله، گروه‌های مردمی، فعالین اجتماعی و ادارات مختلف همه دور هم جمع شده و با توجه به شرایط کرونا یی با رعایت موارد بهداشتی دین خود را ادا کرده و با صاحب غدیر بیعت می‌کنند روزی که با ولایت فقیه نیز بیعت می‌شود.


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی در آذربایجان شرقی افزود: به برکت حاکمیت، ولی فقیه، مسلمانان در سراسر عالم از عزت و اقتدار و قدرت خاصی برخوردار هستند و ما نتیجه حکومت دینی و اسلامی و حاکمیت، ولی فقیه را می‌بینیم و در سایه آن توانسته‌ایم مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار