کلید انبار قهوه و سیگار قاچاق به دست پلیس دزفول رسید 

فرمانده انتظامی دزفول گفت: محل نگهداری و دپوی بیش از ۱۰۲ هزار نخ سیگار و یک هزار و ۸۸۰ بسته قهوه قاچاق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: به منظور نظارت بر واحد‌های صنفی و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپوی مقادیری سیگار قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از اطمینان از صحت موضوع، با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی سیگار‌ها و بسته‌های قهوه قاچاق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف فروش دخانیات ۱۰۲ هزار نخ سیگار و یک هزار و ۸۸۰ بسته قهوه خارجی کشف شد.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه واحد صنفی مذکور پلمب و یک نفر قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد، اظهار کرد: ارزش سیگار‌های مکشوفه براساس نظر کارشناسان بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه با اشاره به عزم جدی و قاطعانه پلیس دزفول در مبارزه با پدیده قاچاق از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه افراد سودجو و قانون گریز مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.