تصادف پراید با تریلر در جاده تویسرکان به نهاوند ۶کشته بجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت:ساعتی پیش در تصادف پراید با تریلر در جاده تویسرکان به نهاوند ۶نفر جان خود را از دست دادند.

تصادف پراید با تریلر در جاده تویسرکان به نهاوند ۶کشته بجای گذاشتعلی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: ساعتی پیش در جاده روستای مراد آباد تویسرکان به سمت نهاوند تصادف بین یک دستگاه تریلر و پراید ۶کشته به جای گذاشت.

او ادامه داد: در انجام عملیات مشترک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خیر آباد در محور روستای مرادآباد تویسرکان عصر امروز بر اساس اعلام گزارشی از سوی مرکز کنترل عملیات eoc دربر برخورد یک دستگاه سواری پراید و تریلی در محور روستای مراد آباد تویسرکان و با توجه به شدت حادثه تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان با یک دستگاه خودروی نجات به محل اعزام شدند.

کیانی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه هر ۶سرنشین خودروی پراید ۴مرد و ۲ کودک که از اهالی تویسرکان بودند به علت شدت صدمات وارده در دم فوت نمودند که با همکاری نجاتگران پایگاه امداد و نجات تویسرکان و نهاوند پس از اتمام عملیات رهاسازی هر ۶سرنشین فوتی خودروی پراید تحویل عوامل شهرداری شند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.