تداوم اعتراضات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو

معترضان صهیونیستی ضمن حضور در برابر اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، علیه فساد گسترده اقتصادی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سوء مدیریت او در شیوع ویروس کرونا، شعار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، هزاران نفر از معترضان صهیونیستی عصر شنبه در تداوم اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در مقابل محل اقامتگاه او در قدس اشغالی تجمع کردند.

معترضان علیه نتانیاهو طبق معمول اعتراضات اخیر علیه نخست‌وزیر، به اتهامات فساد اقتصادی او و همچنین ناتوانی کابینه او در مدیریت شیوع ویروس کرونا، اعتراض خود را بیان کردند.

صحنه اصلی اعتراضات در خارج از اقامتگاه نخست‌وزیر در قدس اشغالی صورت گرفت، تظاهرات علیه نتانیاهو به طور مرتب طی ماه‌های اخیر در این نقطه برگزار شده است. طبق گزارش‌ رسانه‌های صهیونیستی، حدود ۵ هزار نفر در ساعت ۸.۳۰ بعد از ظهر در این مکان جمع شدند. همزمان صد‌ها افسر پلیس در محل مستقر شدند تا با هر خشونت احتمالی مقابله کنند.

روزانه به جمعیت معترضان صهیونیستی علیه نتانیاهو افزوده می‌شود. به گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، نمایندگان صنف‌های تجاری صهیونیستی نیز در این تظاهرات شرکت کرده‌اند.

همزمان، تظاهرات دیگری در نزدیکی خانه خصوصی نتانیاهو در شهر ساحلی سزارا با حضور صد‌ها نفر برگزار شد. همچنین اعتراضاتی با شمار کمتر در پل‌ها و گذرگاه‌های در سراسر اراضی اشغالی برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بالاخره یک خبر خوب هم شنیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ان شاءالله هر چه زودتر اسراییل از صفحه روزگار محو شود
آخرین اخبار