رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد؛

ساخت سونا و جکوزی در کاخ مرمر!/ اگر آقایان مدعی مردم‌داری هستند باید املاک بیت‌المال را پس بدهند + فیلم

فتاح گفت: در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی ساخته اند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درخصوص مهم‌ترین اقدامات یکساله بنیاد مستضعفان گفت:زمانی که بنده رئیس بنیاد مستضعفان شدم برنامه یکساله بنیاد تدوین شده بود و ما همان برنامه را اجرا کردیم و خوشبختانه ۱۰۰ درصد برنامه اجرا شد و رشد و تولید بالا بود و به تمام اهداف رسیدیم.

وی درباره وضعیت اقتصادی بنیاد مستضعفان بیان کرد: بنیاد مستضعفان  ۱۶۹ شرکت ثبت شده دارد و حساب این شرکت‌ها در پایان سال حسابرسی می‌شوند در بین این ۱۶۹ شرکت برخی سود ده و برخی ضرر ده هستند. در حال حاضر به علت کرونا مجمع بنیاد مستضعفان برگزار نشده است، اما طبق برآورد اولیه کل فروش بنیاد در سال گذشته ۳۶ هزار میلیارد تومان بوده و حدود ۷ هزار میلیارد تومان هم سود ناخالص بدون کسر مالیات داشتیم و باید حدود هزار میلیارد تومان هم مالیات پرداخت کنیم.

فتاح افزود: حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان هزینه داشتیم و ۶ هزار میلیارد تومان باقی می‌ماند که به نسبت ۶۰ به ۴۰ بین بنیاد مستضعفان و شرکا تقسیم می‌شود.

اولویت بنیاد مستضعفان تامین نیازهای داخلی

فتاح در خصوص ادعای نبود شفافیت در بنیاد مستضعفان گفت: ما گزارش سالانه را در مجمع بنیاد مستضعفان بررسی می کنیم و تمام آن چاپ می‌شود و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

وی افزود:تمام صورت‌های مالی شرکت ها در سایت بنیاد قرار می‌گیرد و سازمان بازرسی کل کشور هم روی حساب ها نظارت دارد و شرکت مفید راهور تمام حساب‌های ما را بررسی می‌کند و ۳۲ شرکت بنیاد مستضعفان در بورس فعالیت دارند که همین موضوع موجب شفافیت می‌شود.

بازگشت تمام ارز حاصل از صادرات بنیاد مستضعفان از طریق سامانه نیما

فتاح بیان کرد: تامین نیاز‌های داخلی کشور اولویت اصلی بنیاد مستضعفان است و ما در فولاد، سیمان و چند کالای دیگر اجازه صادرات پیدا کردیم و سال گذشته حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار صادرات داشتیم و تمام این ارز هم به کشور بازگشته است.

وی بیان کرد: با آقای همتی رئیس بانک مرکزی دیدار داشتم و ایشان از ما بابت بازگشت ارز صادراتی از طریق سامانه نیما تشکر کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان از طریق صندوق توسعه ملی برای گسترش صنایع فولاد و سیمان ارز دریافت کرده است که بیشتر آن را پس داده، اما ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت نکرده است.

درب های کاخ مرمر به روی مردم باز می شود

فتاح درخصوص کاخ مرمر گفت: کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت بود، قبل از مرحوم هاشمی رفسنجانی دست یک عده بود و بعد از ایشان هم مدتی دست مجمع باقی ماند.

وی افزود: زمانی که بنده به بنیاد مستضعفان آمدم، متوجه شدم دولت قرار است از کاخ مرمر به عنوان محل تشریفات مهمان‌های خارجی استفاده کند و طی دیداری که با رئیس جمهور داشتم، کاخ در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت و ما در عرض ۴ ماه با کمک میراث فرهنگی آنجا را به موزه هنر ایران تبدیل کردیم که اگر کرونا اجازه دهد درب‌های آن به روی مردم باز می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: البته کاخ مرمر آسیب‌ دیده است، داخل این کاخ آسانسور نصب شده، پتک زده اند و در طبقه دوم آن حمام، سونا و جکوزی ساخته اند.

فتاح بیان کرد: کاخ مرمر را برای دیدن مردم آماده کرده ایم.

فتاح: خانم مولاوردی و ابتکار بابت تخیله ساختمان بنیاد ۵ میلیارد تومان می‌گیرند که این کار تخلف بوده است!

فتاح درخصوص ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان گفت: ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان مدتی دست خانم ابتکار و ملاوردی بود که قبل از بنده این ساختمان تخلیه شده بود.

وی افزود: بابت تخلیه ساختمان ۵ میلیارد تومان گرفته بودند که خلاف بود، کسی که در ملک بنیاد سالیان سال نشسته باید اجرت المثل هم بدهد. برای بازگشت پول درحال پیگیری هستیم و امیدواریم موضوع مشکل حقوقی و قضایی پیدا نکند.

فتاح: زمینی که آقای حداد عادل در منطقه فرشته برای مدرسه گرفته اند، اجاره اش به روز نیست!

رئیس بنیاد مستضعفان درباره زمین مدرسه فرهنگ در فرشته گفت: زمینی برای مدرسه فرهنگ آقای دکتر حداد عادل گرفته شد که این زمین در منطقه فرشته و الهیه است که این زمین اجاره بود که البته اجاره آن به روز هم نبوده، آقای حداد عادل باید یا اجاره به روز پرداخت کنند یا زمین را به بنیاد پس بدهند. پیشنهاد ما این است که ملک باید پس داده شود. ارزش این مردسه در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد تومان است و اگر ملک را پس بگیریم حتما آن را می‌فروشیم و صرف ساخت مدرسه در مناطق محروم می‌کنیم.

وی افزود:آقای حداد عادل ۸ هزار متر زمین هم در منطقه هروی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان را به بنیاد پس دادند قرار بود ایشان در آنجا مدرسه‌ای بسازند که مجوز‌های آن توسط شهرداری صادر نشد.

فتاح: آقای احمدی نژاد در زمین ولنجک که متعلق به بنیاد است هستند که باید آن را به بیت المال برگردانند

فتاح بیان کرد: ملکی هم دست آقای خاتمی برای موسسه باران بود که قبل از بنده تخلیه شده بود که در ایام کرونا با مجوز وزارت بهداشت آنجا را به محل قرنطینه بیماران تبدیل کردیم که حتما بعد از اتمام کرونا این ملک را می‌فروشیم.

وی بیان کرد: در کشور ما ظابطه وجود ندارد و مشخص نیست که رئیس جمهور‌ها بعد از اتمام کارشان کجا باید بروند.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ملکی هم دست آقای احمدی نژاد است. ایشان در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک به وسعت ۱۸۰۰ متر مربع با مجوز مستقر هستند. البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند. اگر آقایان مدعی مردم داری هستند باید ملک بیت المال را پس بدهند.

فتاح: مجمع تشخیص در زمین بنیاد ساختمانی ۹ طبقه بدون مجوز با امکاناتی همچون استخر ساخته است!

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:زمینی که مربوط به بنیاد بوده که بخش مرکز تحقیقات استراتژیک در آن ۹ طبقه ساخته که بدون مجوز از بنیاد و شهرداری ساخته شده است. این ملک نه پروانه دارد نه پایان کار؛متاسفانه در احداث این ساختمان حریم یک ملک خصوصی هم تصرف شده است که این شرعا مشکل دارد.

فتاح گفت:مشخص نیست این ساختمان کاربری مسکونی دارد یا اداری؟ استخری آنچنانی با منظره‌ای ابدی به سمت نیاوران دارد. معلوم نیست این ساختمان برای چه کسانی آماده شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:یکی از ملک‌های خیلی ارزشمند بنیاد در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که قبلا در دست مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و ۱۲ طبقه در آن ساخته شده که در حال حاضر این ملک در اختیار مرکز پژوهش‌های مجلس است.

فتاح بیان کرد:آقای زاکانی که اخیرا در مرکز پژوهش‌ها فعال شدند. انتظار داریم ایشان به عنوان یک برادر ارزشی و بسیجی در اولین حرکت انقلابی خود این ملک را به بنیاد تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خود بنیاد مستضعفان هم املاک نجومی مصادره کرده لطفا خودتون هم املاک بیت المال را پس بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
من دقیقا نفهمیدم بیت المال کجاست

این به اون بده این به اون یکی
Germany
انتقام سخت
۱۷:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
املاک خصوصیی مسولین شده
همانجا املاک بیت المال هست
بعدا ها معلوم می شد
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۲:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
اقای رئیسی لطفا یه سری هم به بنیاد مستضعفان بزن یه خبر های هم انجا هست
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
ببخشی // چطور شد که اسمش را گذاشتن بنیاد مستضعفین ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
چه خبره واقعا.....
Netherlands
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
درود بر فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
دارایی بنیاد مستضعفان یکیش ایرانسل هست بقیه اش رو خودتون حدس بزنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
چقدر اینجور خبرها تلخ و ناامید کننده‌است.
امتحان با پول و ثروت از سخت‌ترین امتحانات است که دعا میکنم خدا از من نگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
آقای فتاح شخصیت آبرومندی هستند... ان شاءا.. اونایی که اسمشون برده شده بیان کارشون رو اصلاح کنند و شفافسازی کنند. جنجال راه نندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۰۶:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
چرا با وجود این همه پول تو این بنیاد پس این همه مستضعف هست معلومه که به مردم که نیاز دارن اونجور که باید نمیدن ای بابا از دست این سیاست بازیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
بنیاد ثروتمندان !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خوب و روان دارند کشور را اداره می کنند و مردم یک زندگی آرومی دارند به همین خوبی ادامه بدهید
Iran (Islamic Republic of)
حمید خ.مشهد
۰۰:۰۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
آووووووووووووووووووووووو چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
کی، کی رو اعدام کنه !!!
Canada
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
همه که خودشون را فرشته نجات و درستکار و عاشق ملت
نشان میدهند
پس این همه دزدی .رشوه .اختلاس .احتکار را کی تابحال
انجام داده
بزرگترین مشکل کشور ما عدم شفاف سازیست
چونکه بتفع دولتمندان نیست
موچ شون باز میشه
هر کس که علیه شفاف سازی است
شک نکنید .دزد .رشوه گیر و دهنده وووو است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
امام ،سرور ،عادلترین حاکم ،ساده زیست فقط مرتضی علی بعد از او هیچ حاکم عادل ومؤمن تا ظهور امام زمان وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۱۱:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بنیاد مستضعفان // تنها به کسانی ربط نداره که مستضعفن // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
نه.
Iran (Islamic Republic of)
احمدعبدی
۲۳:۱۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ضمن تشکر از آقای فتاح هرکدام از این زمین ها وملک ها راکه می گیرید در اختیار بسیج شهرستان ها بگذارید تا از محل فروش و اجاره آن ،بسته های معیشتی بگیرند ودر اختیار محرومین قرار بدهند الان از مدرسه واجب تر شکم مردم است وتا مردم قوی نشوند هیچ کاری پیش نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
عجب دیگه چخبر
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۱۱:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
همینه دیگه مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اقای فتاح تو رو خدا حق ما رو بهمون برگردون ب امام حسین ب روح مادرم پدر من پول داده ملک خریده الان بنیاد دست گذاشته روش پدر من خیره مدرسه درست کرده مسجد ساخته تو روستا ها تورو خدا ما فقط امیدمون ب شماست من ایمیل مو گذاشتم تو رو امام حسین ب ما کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۳:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام آقای مهندس فتاح عزیز آیا جای این حرف ها تو صدا سیما بود تازه اگه درست هم باشه بهرمندی دشمنان شد قربان رهبر عزیزم بشم خیلی تدبیر داره با اینهمه حمله از خودی دشمن ... نمی دونم هدفت چیه ولی از آن روزی که با آن خبرنگار برخوردشمارو دیدم شک کردم باشه شماهم تو یه ایستگاه دیگه پیاده میشه خوشبحال آنهایی که ماندن سردار سلیمانی 40 سال مداوم و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ملک هایی ک مال خودمونه پول دادیم خریدیم بعدش سند دادن اومده دست گذاشته بنیاد مستضعفان رو ملک های ما الان 20 خورده ایی ساله ایا این درسته خدا رو خوش میاد کی ب داد ما برسه ما ک فقط خدا رو داریم پارتی نداریم فقط خدا یه نگاهی ب ما بندازه کلی مشکلات و گرفتاری و بدهکاری داریم خدایا خودت کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
به جای اینکه به مردم قشر پایین برسند به مسئولین می رسند برعکس کشورهای حاشیه خلیج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خلیج همیشه فارس، تا کور شود آنکس...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بیچاره ما مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بیچاره ما مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
پس مردم چی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
جانم رئیس جمهور آینده ، انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اقای فتاح شما هم جزء ان کسانی هستی که نمی خواستی یارانه نقدی داده بشه بجای خراب کردن دیگران دست به دست هم دهید به افراد پائین و متوسط جامعه برسید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بدین وسیله ورود رسمی پرویز خان فتاح رو به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اعلام می نماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مردم داری، انقلابی بودن و اخلاق مداری از امتیازات ویژه آقای مهندس فتاح هست
ان شاالله ۱۴۰۰ ریاست جمهوری آقای فتاح
کشور به فرد دلسوز و خدومی مثل شما نیاز شدید دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اقایی فتاح خواهشی دارم حداقل شما کارتان را درس انجام دهیدو پس از مدتی حرف در خصوص تخلفات شما نشنویم مسئولان دیگر نیز باید با مردم صادق باشند اگر مردم مطمئن باشند مسئولین خوب کار می کند در بدترین شرایط کشورنیز از مسئولین حمایت خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۲۱:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
منظره ای ابدی به سمت نیاوران دارد یعنی چه؟
یا اصلا منظره بدی به سمت نیاوران دارد یعنی چه؟
حالا منظور هر کدومش هست یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چی شده که الان اینا رو دارین میگین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
وقت خونه تکونیه
Iran (Islamic Republic of)
شیخی
۲۱:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام و درود
اگر شهید متوسلیان زنده می موند یا اگر شهید باکری و ....

الان وضع ما این نبود....
جناب فتاح اگر مرد میدانی به داد مردم برس،برای ریاست جمهوری کاندید شو ،انقلاب و خون شهدا ارزش جون دادن داره
ما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
فتاح خیلی تابلو برای ریاست جمهوری احساس وظیفه کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
در منطقه ولنجک به وسعت ۱۸۰۰ متر مربع 20میلیارد متری 10 میلیون ؟ همین شهرستان متری 20 میلیون نمی دهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
20 نه 200. خوب گوش کن میگه بالای 200 میلیارد تومن.
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ایول بالاخره یه آدم نترس پیدا شد که اینا رو لو بده . هرچند بعید میدونم زورش برسه چون همه باهم دستشون توی یه کاسه است و آقای فلاح به تنهایی نمیتونه جلوشون وایسه باید مقام معظم رهبری از ایشون حمایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سفارش دیگه نداری؟ پیاز؟ دوغ؟
Iran (Islamic Republic of)
سقف
۲۱:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
از سپاه و ارتش توقع نداشتیم انا هم ملک ها رو تحویل ندادن که
Iran (Islamic Republic of)
فکر زمستون
۲۱:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ما خودمون زغال فروشیم
اینقده مارو سیا نکنین
Iran (Islamic Republic of)
اصغری
۲۱:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اسم بنیاد مستضعفین رو بذارید دیوار مهربانی ویژه مسئولین :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا پدر و مادرت رو رحمت کنه سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا پدر و مادرت رو رحمت کنه سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
انشالله انتخابات می بینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خودش تو همین برنامه گفت قصد نامزدی نداردددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
درودخدابرشماجناب مهندس فتا ازحق ملت هرچه میتوانی دفاع کن اول خدادوم ملت یارتن نترس حرتخلفی مده نظرت است بریزبیرون بگو اگاه کن مردمرا ،،،،درودخدا برخبرنگاران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
فتا نه فتاح. فتا پلیسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
#شهدا

پوتین در اورد _ گفتم : چرا در میاری با جوراب میری !!!!

گفت : احتمالا برم روی مین و شهید بشم _ این پوتین ها برای بیت المال هستن بزار سالم بمونند

شاگردان مکتب امام خمینی و امام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
فلانی و پسر ناخلفش، آقایان کاخ نشین و کاخ خراب کن و چپاول گر، حال سوال پیش میاد کدام خلف و کدام ناخلف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
رای ما پرویز فتاح
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ما هم تو خونمون جکوزی داریم // اخه ما از مرفهان بیدردیم // مرفه بیدر اینقد خوبهههههه // قراره امشب هم یارانه بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
صحبت های فتاح بیشتر جنبه انتخاباتی داشت ....
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
طرف قبل انقلاب پول نداشت که حموم عمومی بره // حالا تو سونا و جکوزی عشق میکنه // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سوال اول اینکه:
این موارد چرا تا بحال اعلام نشده بود و اگر مال بیت المال بوده چرا تا بحال در گرفتن ان سهل انگاری شده است
سوال دوم اینکه:
ایا این پایان ماجرا است یا ........................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
آقای زاکانی اگه راست میگی،بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چرا بعضی‌ها این‌قدر طرفدار احمدی‌نژاد هستند! یه هر دری میزنند کار هاش رو توجیه کنند!
Netherlands
mohsen
۱۹:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شرفتان آقای فتاح ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
آقای فتاح این چه کاریه شما مستقیم به دفتر دکتر احمدی نژاد اطلاع میدادین اونا آماده تخلیه بودن و هستن چرا دم انتخابات یادتون افتاده که باید تخلیه بشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
آقای دکتر، خدا به شما نیروی انقلابی عزت دهد، با همین فرمان برید جلو. یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
درود برشرفت آقای مهندس فتاح
France
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
اگر اینم برای ریاست جمهوری نگه
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدامین
۱۹:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بخدا اگه دولت بخدا هیچ قشر فقیری در جامعه نداریم اما متاسفانه کشور شده دزدی ودزدی بازی ..یکم عدالت داشته باشین بفکر مردم باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد رو بخونین می فهمین که همش تهمته
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
پ ن پ میاد میگه من بردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مجوز داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
مجوز و امان از این مجوز گرفتن ها و دادن ها و توجیه کردن ها... هیهات...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
کی رفته اونجا
United States of America
باقری
۱۹:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خیلی مردم نان سفره ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Germany
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اسمشو باید عوض کنن بزارن بنیاد لاکچری بازان
همینه رو بدید به مستضعفان واقعی
Germany
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
حرف از عدالت اجتماعی نزنید فقط به امامت عشق میورزیم ولی اصول دین شیعه (علی ) امامت و عدالت با هم معنا دار میشود که فرمود
عدالت یعنی هر چیز سر جای خودش باشد
که دشمن کمی هم نداشته و نه دارد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
رئیس جمهور بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ملکی که مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص ساخته در منطقه نیاوران. که. چشم اندازی ابدی به نیاوران دارد کاملا معلوم برای چه کسانی ساخته شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
این هم برای شرکت در انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چخبره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۶:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
آقای فتاح همان زمانی که وزیر نیرو بودند مردمی بودند امیدوارم خدا کمکشان کند و از شر دشمنان حفظشان نماید
امیدوارم نامزد ریاست جمهور شوند آنسان امین و کارآمدی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
تشکر از اقای فتاح عزیز که بی طرفانه صحبت کردن. دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بنیاد ثروتمندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
این بود آرمان های ما؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
حالا فهمیدم تحریم رو کیا اثر نزاشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
حالا خود بنیاد این ثروت رو از کجا آورده بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
5میلیارد را از مولاوردی و ابتکار پس بگیرید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
انگار ملک باباشون ،هر کی یک قسمت اش را برداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
احمدی نژاد تو ملکی زندگی میکنه که 1800متره؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
احسنت به اقای فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
میخواد یه خودی نشون بده مثل بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
آقای مهندس فتاح فارغ التحصیل رشته برق که لوح دریافت چهره ماندگار را دریافت نموده اند
واز خصوصیات بارز ایشان متانت طبع مسئولیت پذیر و بدون حاشیه طبق ضوابط به کشور خدمات ارزنده‌ای به کشور رسانده اند
خدا قوت مهندس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا قوت مهندس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ببین آقای فتاح شما رای نمیاری برای ریاست جمهوری تلاش نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خودش گفت برنامه ای برای ریاست‌جمهوری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
۲۹هزار هزینه ۶هزارسود؟!!! متاسفانه یکی از مشکلات و معضلات اساسی در حسابرسی ارگان ها هزینه تراشی است علیرغم بودجه های کلان هزینه های کلان وکار بی کیفیت تحویل میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ببینیم و تعریف کنیم .
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
یه مدت هم این ملک هارو دراختیار زوج های جوان قراربدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
فعلا با این رویه ای که آقای فتاح در پیش گرفتند انشاله همین هم خوب است امیدوار هستیم از حرکت
باز نماند یا تخریبش نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
آقای فتاح میشه بگید چرا الان که چند ماه داریم به انتخابات ریاست جمهوری . داری این حرفا رو میزنی?
Iran (Islamic Republic of)
نرگس سپید
۱۵:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
یعنی ما همچین مسئولین مردمی داریم که جزو مستمندان دسته بندی میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
لطفا این مسائل را مخفی نگه دارید درخفا این املاک گرفته شد در خفا هم پس بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
V
۱۵:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا حافظ اقای فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ممنون از yjc و ممنون از شهامت خبرنگاران میهن .
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۵:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سردار ناز شصتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بفرمایید بنیاد اغنیاء
ن
Germany
کمیل
۱۴:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
متاسفانه روزی می فهمند که کار از کار گذشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم به گفته ها عمل شود . ولی گفتن هم شهامت میخواهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم به گفته ها عمل شود . ولی گفتن هم شهامت میخواهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعا اقای فتاح خوب عمل میکنه ب قول شما گفتنش هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خوشم اومد اقای فتاح رک و راست حرفشو گفت
از یه طرف ناراحتم همه مکان های زیبای مملکت رو آقایون ساده زیست اشغال کردند استخر و جکوزی
از یه طرف هم سوالم اینه واقعا اینن پول های بنیاد صرف محرومین میشه!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضاا
۱۴:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
زمینارو پس بگیرید اپارتمان کنید بدبد به اجاره به فقرا به کرایه پایین یا به معلولان به بی سرپرستان
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدامین
۱۹:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
این ۲نفری که منفی زدن رو این کامنت ،از چه گروهین،کیا هستند که از این که یکی بیاد حقِ بیت المال رو باونها برگردونند و جلویِ فسادِ مسئولین رو بگیره ناراحت میشن!!!!!واقعا جای تعجب و تاسف داره.خدا هدایت کنه هممون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ادم با تقوی راست و چپ نداره براش هر کی تخلف کنه برخورد میکنه آفرین آقای فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چرا قبلا اینها را نمی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
آی شیطون

کی سونا و جکوزی ساختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
طبقه دوم جکوزی اسانسور !؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
یکی هم به من ۳۰ متر آپارتمان بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
استخر و جکوزی یه روز باز کنید مردم استفاده کنن

جای دوری نمی ره
۱۲
آخرین اخبار