در بسته حوادث ۱۹ مرداد بخوانید؛

سارقان محتویات داخل خودرو در اهواز دستگیر شد

حوادث امروز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۱۹ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

۴ سارق داخل خودرو در اهواز حین سرقت دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۴ اهواز با گشت زنی هدفمند ۴ سارق را حین تخریب درب خودرو زانتیا پارک شده، شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح و همچنین همکاری ماموران کلانتری ۱۷ دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از پراید توقیفی متهمان که برابر استعلام اخذ شده دارای سابقه سرقت در اهواز است، ۵ عدد باطری خودرو کشف شده، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سارقان موتورسیکلت در ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران با انجام کار اطلاعاتی و بررسی میدانی ۴ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، بیان داشت: سارقان ضمن اعتراف به ۵ فقره سرقت و بازسازی صحنه‌ها با حضور مالباختگان و متهمان، تلاش برای دستگیری مالخران ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.