ذوب مس در کوره آلومینیوم سازی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شکست مس کرمان برای تیک آف به لیگ برتر آماده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه باهنر کرمان میهمان مس کرمان بود و توانست حریف خود را با با تک گل حامد پاکدل شکست دهد.

با این برد آلومینیوم سازان ۶۰ امتیازی و با مس کرمان هم امتیاز شدند، اما چون تفاضل گل بهتری داشتند در رده دوم جدول و در جمع ۲ تیم قادر به صعود به لیگ برتر قرار گرفتند.

مس کرمان هم به رده سوم جدول سقوط کرد، اما رقابت بر سر رسیدن به لیگ برتر با مس به همین جا ختم نمی‌شود و برای اینکه مشخص شود آیا آلومینیوم به لیگ برتر خواهد رفت یا نه باید منتظر نتایج هفته پایانی لیگ یک ماند.

خوشه طلایی دیگر تیم فوتبال لیگ دسته یکی استان مرکزی هم در ورزشگاه شهید چمران ساوه میزبان استقلال خوزستان بود و توانست با ۲ گل سجاد اژدر و رضا معقولی، حریف اهوازی را شکست دهد و شمار امتیازات خود را به عدد ۵۹ برساند.

ساوجی‌ها هم که در هفته‌های اخیر عملکرد خیره کننده‌ای داشته اند با رقابت نفس گیر ِ تیم‌های دوم و سوم جدول همچون هفته‌های گذشته چهارمین تیم جدول رده بندی هستند.

خوشه طلایی ساوه یکشنبه ۲۶ مرداد در هفته پایانی لیگ دسته یک در تهران با هوادار مسابقه می‌دهد.

آلومینیوم هم یکشنبه ۲۶ مرداد در هفته پایانی لیگ دسته یک در اراک با داماش مسابقه می‌دهد و مس کرمان در تبریز با علم و ادب رقابت می‌کند تا نتیجه این بازی‌ها برنده را مشخص کند وهر تیم در صورت پیروزی به لیگ دسته یک صعود می‌کند.

در صورت پیروزی دوتیم مس و آلومینیوم بر حریفانشان، تفاضل گل تعیین کننده دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر خواهد بود و در صورت تساوی یا شکست تیم‌های مس و آلومینیوم با حریفان این خوشه طلایی ساوه است که همراه تیم صدر جدولی مس رفسنجان به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.