حمل افزون بر ۵ هزار متر معکب ماسه بادی از سطح محور‌های مواصلاتی شهرستان زهک

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک از جمع آوری ۵ هزار و ۵۳۱ متر مکعب ماسه بادی از سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان در هفته گذشته خبر داد.

ابراهیم شفیعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: همه ساله با وزش باد‌های ۱۲۰ روزه سیستان، شاهد حرکت شن‌های روان در سطح محور‌های مواصلاتی شهرستان زهک هستیم به طوری که طی هفته گذشته طوفان با سرعت بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت علاوه بر کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر احتمال مسدود کردن مسیر ارتباطی ۱۷ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۳۳۴ خانوار را به همراه داشت.

او  ادامه داد: در این راستا حضور به موقع نیرو‌های راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک در مسیر‌های طوفانی این شهرستان، از بسته شدن محور‌های مواصلاتی منطقه جلوگیری و زمینه تردد روان روستاییان منطقه را فراهم کرد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک افزود: در این عملیات ۹ نفر از همکاران این اداره با استفاده از پنج دستگاه ماشین‌آلات راهداری نسبت به جمع آوری و حمل بیش از ۵ هزار و ۵۳۱ هزار مترمکعب ماسه بادی از سطح راه‌ها و تنقیه ۳ دستگاه پل اقدام کردند.

شفیعی مقدم خاطر نشان کرد: نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها و تامین ایمنی عبور و مرور از وظایف ذاتی این اداره است که در تحقق این اهداف نیرو‌های راهداری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار