بستری شدن ۶۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در البرز/ فوت ۷ البرزی بر اثر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۹۸ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۵ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرزبا بیان این که در حال حاضر تعداد ۵۲۶ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۱۳ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

کریم گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۰۴ نفر رسیده است.

او با اشاره به این که تعداد ۱۱۷ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال طی۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزارو ۴۸۶ نفر بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۹۴۱ نفر مورد قطعی مثبت و بستری شده اند.

 کریم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۱۳۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام / ر.ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.