رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

چیریچ خود را بخشی از واترپولوی ایران می‌داند/ بدهی پرسپولیس به شنا و واترپلو با فوتبال قابل مقایسه نیست

رئیس فدراسیون شنا گفت: چیریچ، سرمربی صربستانی بخشی از موفقیت و پیشرفت تیم ملی واترپلوی ایران است.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: کارشناسان در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شایستگی چیریچ، سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو را تائید می‌کنند. چیریچ در دوران بازیکنی ۳ مدال المپیک در کارنامه ورزشی خود دارد. بدون شک موفقیت ایران در بازی های آسیایی جاکارتا و کسب مدال برنز پس از ۴۴ سال، به علت حضور چیریچ در تیم ملی واترپلوی ایران بوده است.

چیریچ خود را بخشی از واترپولوی ایران می‌داند/بدهی پرسپولیس به شنا و واترپلو با فوتبال قابل مقایسه نیست

رئیس فدراسیون شنا اظهار کرد: او یک مربی حرفه‌ای و اخلاق مدار است و روی تیم ملی ایران تعصب خاصی دارد. او خود را بخشی از واترپلوی ایران می‌داند و از او تشکر می‌کنم. ما منتظر هستیم که تمرینات تیم ملی آغاز شود تا مجددا چیریچ در ایران حضور پیدا کند تا از تجربیات او استفاده کنیم.

او درباره بدهی باشگاه پرسپولیس به تیم های شنا و واترپلو گفت: تلاش کردم شخصا با رسول پناه سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت کنم که متاسفانه موفق نشدم. شنیده ام که این باشگاه در حال تسویه کردن بدهی‌های خارجی خود است. از تک تک ورزشکارانی که برای این تیم بازی کرده اند به علت دریافت نکردن دستمزدشان عذر خواهی می کنم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و وترپلو بیان کرد: پس از وقفه ایجاد شده به علت شیوع ویروس کرونا برای برگزاری لیگ‌های شنا، شیرجه و واترپلو، کمیته‌های فنی هر رشته  تصمیم گرفتند که پایان لیگ را اعلام کنند. با جلسه‌ای که بین کمیته فنی و باشگاه‌ها برگزار شد تصمیم به معرفی قهرمان لیگ های شنا، شیرجه و واترپلو گرفته شد. 

بدهی پرسپولیس به شنا و واترپلو با ارقام فوتبالی قابل مقایسه نیست

رضوانی  عنوان کرد: کل رقمی که مربوط به ۲ تیم شنا و واترپلوی پرسپولیس است با رقم فوتبالی‌ها قابل مقایسه نیست. این مبلغ که شامل کل هزینه‌های جاری این ۲ تیم بوده است  یک پنجم رقم قرارداد یک فوتبالیست است. از ورزشکاران خواستم تا صبر کنند و امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل کنند.

او گفت: تیم پرسپولیس در هر ۲ رشته شنا و واترپلو مقام اول را کسب کرد که البته در شنا به مقام اول مشترک دست یافت. تیم پرسپولیس برای اولین بار در لیگ شنا و واترپلو حضور پیدا کرد که عملکرد خوبی داشت، اما متاسفانه تاکنون یک ریال هم از حق الزحمه تیم شنا و واترپلو را پرداخت نکرده اند.

چیریچ خود را بخشی از واترپولوی ایران می‌داند/بدهی پرسپولیس به شنا و واترپلو با فوتبال قابل مقایسه نیست

رضوانی اظهار کرد: تمرین نکردن یک هفته‌ای شناگر برابر با تمرین نکردن ۳ ماهه یک فوتبالیست است. شناگران ما حدود ۶ ماه است که از تمرینات مستمر دور بودند. البته تعدادی از شناگران که شانس کسب سهمیه المپیک دارند به صورت فردی در شهر‌های خود تمرین می‌کنند.   ما به سختی توانستیم مجوز فعالیت شناگران را دریافت کنیم.  

او درباره فعالیت واترپلو اظهار کرد: هنوز  مجوزی برای رشته واترپلو  به علت پر برخورد بودن این رشته دریافت نکردیم. واترپولوئیست‌ها تمرینات خود را به صورت فردی انجام می‌دهند و مربیان تیم ملی روی کار آن‌ها نظارت دارند. فقط تمرین مستمر آمادگی ورزشکاران را حفظ می‌کند و امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا در دنیا از بین برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار