شهرستان تفت را به برترین‌های ورزش استان تبدیل می‌کنیم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت، از قرار گرفتن این شهرستان جزو سه شهرستان برتر استان در آینده نزدیک خبر داد.

فرهاد فرزان مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در گذشته اداره ورزش تفت جزو سه شهرستان آخر استان بود که هدف کوتاه مدت ما قرار گرفتن جزو سه شهرستان برتر استان یزد است.

او افزود: سالن ورزشی روستای نصر آباد پنجشنبه هفته گذشته با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

فرزان مقدم ابراز کرد: دو سالن چند منظوره روستای اسلامیه و علی آباد در حال ساخت و تکمیل است که سالن روستای علی آباد در هفته تربیت افتتاح و سالن روستای اسلامیه تا پایان سال افتتاح می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت ادامه داد: تا پایان سال تعداد چمن‌های مصنوعی سطح شهرستان تفت را از پنج چمن مصنوعی به ۱۰ چمن افزایش پیدا می‌کند و پنج چمن مصنوعی تا پایان سال در روستای پندر، بخ، صادق آباد و اسلام تا پایان سال افتتاح می‌شود.

فرزان مقدم افزود: در بحث ورزش قهرمانی تا به امروز هیچ تیمی از شهرستان تفت در لیگ‌های کشوری حاضر نبوده و با پیگیری‌های انجام شده برای سال جاری ۹ تیم از تفت به عنوان نماینده استان در لیگ‌های کشوری حاضر می‌شوند.

فرهاد فرزان مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت گفت: رشته‌های ورزشی بدمینتون آقایان در لیگ یک کشور، بسکتبال آقایان و بانوان در لیگ دو کشور، والیبال بانوان لیگ یک کشور، دوچرخه سواری آقایان در لیگ یک کشور، والیبال آقایان لیگ دو کشور به عنوان نماینده‌های استان در لیگ‌های مختلف کشوری حضور پیدا می‌کنند.

فرزان مقدم ابراز کرد: در تلاش هستیم از لحاظ حضور در لیگ‌های کشوری جزو دو شهرستان برتر استان باشیم

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار