معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

رشد ۲۳ درصدی مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت صدقه

حسن ویلان گفت: مردم استان سمنان در چهارماهه ابتدای امسال یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن ویلان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در چهارماهه ابتدای امسال یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۳ درصدی همراه شده است.

او بابیان اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده از سطح استان سمنان در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه و سایر موارد ضروری نیازمندان هزینه می‌شود، تصریح کرد: مردم استان در چهارماهه سال گذشته یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به سال جاری که به یک میلیارد ۸۱۰ میلیون تومان رسید، با رشد ۲۳ درصدی همراه شده است.

حسن ویلان تصریح کرد: طبق آمار موجود هر خانوار استان سمنان روزانه ۴۸ تومان صدقه پرداخت می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: بیش از ۷۷ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک فعال خانگی، سه هزار و ۸۷ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۹۰۲ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان مستقر است.

او با تأکید بر پرداخت صدقه به روش الکترونیکی با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*نیز صدقه خود را بر بستر فناوری پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه صدقات الکترونیکی و انتقال وجوه در کنار سهولت در صدقه دادن، باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود، تأکید کرد: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت صدقات مردم است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.