به مناسب عید غدیر:

بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا در کرمان توزیع شد

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور استان کرمان با اشاره به توزیع مرغ بین مساجد استان کرمان گفت: شاید بیش از صد هزار پرس غذا به مناسبت عیدغدیر در استان کرمان توزیع شد.

حجت الاسلام مصطفی اژدری، مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر، مساجد شاخص و امام محله و هیات‌های مذهبی سطح استان کرمان در چند حوزه فعالیت کردند، گفت: برگزاری کاروان‌های شادی در سطح شهرستان ها، اطعام و پخت غذا و توزیع بین نیازمندان، پخت نان صلواتی و توزیع بسته‌های غذایی و کمک‌های مومنانه از جمله برنامه‌هایی بود که دیروز به همت سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان کرمان اجرا شد.

او افزود: با مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بیش از ۱۰ تن مرغ برای اطعام در روز غدیر بین هیات‌ها و مساجد برای پخت و توزیع بین مومنان و نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام اژدری با اشاره به اینکه قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور استان کرمان نیز به منظور کمک به فعالیت مساجد به تعدادی از مساجد شاخص، مرغ رایگان و مبلغی هزینه برای اطعام اهدا کرد، بیان کرد: در روز عید غدیر، شاید بیش از صد هزار پرس غذا در سطح استان از طریق مساجد و هیات‌ها توزیع شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار