کارفرمایان از مشوق‌های به کار گیری معلولان استفاده کنند

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: امسال به کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را بکار گیرد ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی اعطاء می شود.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت : بهزیستی به منظور ایجاد اشتغال پایدار به کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را به کارگیرند ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی اعطاء می کند.

او همچنین افزود:به متقاضیانی که آموزش مهارت‌های لازم برای مشاغل خدماتی، صنعتی را دیده باشند به ازای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۷ سال پرداخت می‌کند.

عرب نژاد ادامه داد:  مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال تاکنون ۵ سال بوده که به ۷ سال افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: به کارفرمایانی که زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت  را بکارگیری نمایند تا سقف ۴۰ نفر به ازای هرنفر ۵۰ میلیون تومان پرداخت می کند.

او گفت: قبلا به ازای۵ نفر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است که اکنون علاوه بر افزایش سقف تسهیلات کارفرمایی مدت بازپرداخت تسهیلات  نیز از ۵ سال به ۷سال افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید

واگذاری ۶۳۰ نیروگاه خورشیدی خانگی در شهرستان درمیان


عرب نژاد با بیان اینکه تعهد اشتغال سال ۹۹ بهزیستی ۸۴۸ نفر می‌باشد گفت: پارسال  ۱۰۵ درصد از اشتغال تعهد شده در بهزیستی تحقق یافته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار