بررسی درخواست‌های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی آغاز شد

مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آغاز بررسی درخواست‌های دانشجویان در دانشگاه‌های محل تحصیل به عنوان دانشگاه‌های مبدا خبر داد.  

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  جاماسب نوزری، مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اعلام پایان مهلت ثبت درخواست‌های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت مهمان، از آغاز بررسی درخواست‌های دانشجویان در دانشگاه‌های محل تحصیل به عنوان دانشگاه‌های مبدا خبر داد. 

نوزری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، از طرف وزارت علوم این امکان فراهم شد که دانشجویان کاردانی و کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت مهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند. 

او افزود: ثبت نام از دانشجویان متقاضی از تاریخ ۶ مرداد آغاز و لغایت ۱۸ مرداد پایان یافت که در این بازه دانشجویان با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد درخواست‌های خود را ثبت کردند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: طبق زمان بندی اعلام شده، مهلت ثبت نام دانشجویان در تاریخ ۱۸ مرداد پایان یافت و دانشگاه‌های مبدا از ۱۹ لغایت ۲۷ مرداد فرصت دارند نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۲۸ مرداد لغایت ۶ شهریور نیز دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کنند. 


بیشتر بخوانید


نوزری تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند بنابراین از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود و تاکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها، خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار