راه یابی دانش آموزان کرمانی به مسابقات کشوری قرآن

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان کرمان از راه یابی ۲۵ دانش آموز کرمانی به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید اصغر سادات حسینی ، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی مشهد مقدس (رشته‌های پژوهشی) و استان تهران (رشته‌های آوایی) در دو مرحله مقدماتی و استانی برگزار شد.

او افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات با ارسال آثار دانش آموزان در بستر شبکه شاد انجام شد که ۲۵ دانش آموز دختر و پسر از استان کرمان در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ عمومی، حفظ ۵ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل، نهج البلاغه، اذان، مداحی و انشای نماز به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان کرمان، عنوان کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت ارتباط تصویری زنده برگزار می‌شود و سه دانش آموز استان در رشته‌های اذان، مداحی، قرائت و تحقیق می‌توانند با کسب آرای مردمی در کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

او افزود: این نظرسنجی و رای گیری از روز شنبه ۱۱ مردادماه، پس از بارگذاری آثار این دانش آموزان آغاز شده است که دانش آموزان و فرهنگیان و هم استانی‌ها می‌توانند با عضویت در کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد در این نظر سنجی شرکت کرده و به این سه دانش آموز رای دهند تا با کسب بیشترین آرا در رقابت با دیگر دانش آموزان کشوری به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار