رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛

رایزنی با کشورهای مختلف برای افزایش پروازهای خارجی ایران

تورج دهقانی زنگنه گفت: رایزنی ها برای افزایش پروازهای خارجی با کشورهای مختلف در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه اولویت ما بیش از هر چیزی ایمنی در رفت و آمد خواهد بود گفت: در حال رایزنی برای برقراری امنیت و ایجاد رابطه بیشتر در بین شرکت‌های هواپیمایی هستیم تا در خروجی کار ما افزایش کیفیت در بین مردم بیشتر مشخص شود.

او ادامه داد: در حال رایزنی برای افزایش تعداد پرواز شرکت هواپیمایی خارجی هستیم و سعی خواهیم کرد فضای ایران را برای عبور از پرواز‌های خارجی فراهم کنیم.

دهقانی با بیان اینکه در حال رایزنی برای افزایش تعداد پرواز‌ها و بازگشت شرکت‌های هواپیمایی خارجی به کشور هستیم افزود: شرکت هواپیمایی ایران ایر مجوز پرواز آلمان را گرفته و به محض تایید سازمان بهداشت آلمان این پرواز‌ها توسط هما انجام‌می شود.

در ادامه امیر برخور مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه از کارمندان سالم و صادق در این بخش استفاده خواهیم کرد، گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر منافع شخصی خود و کارکنان این بخش پایدار خواهد بود و تمامی این کارمندان در آموزش و اعتبارسنجی فعالیت خواهند کرد و ما تمامی اقدامات خود را در این حوزه گسترش خواهیم داد.

او در پایان تصریح کرد: دست کمک برای حمایت از ایران ایر به سوی تمامی بخش‌ها دراز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار