وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

منافع شخصی در صنعت هوانوردی زیاد شده است

اسلامی گفت: وقت ما در صنعت هوانوردی صرف پرونده‌های بیخودی می‌شود و منافع شخصی در صنعت هوانوردی زیاد شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان این که هیچ کشوری مثل ما با این شدت از تحریم‌ها تا کنون مواجه نبوده است گفت: آمریکا و بسیاری از کشور‌های خارجی تصمیم می‌گیرند که کشور ما را به تاراج ببرند، اما تاریخ نشان داده است که هیچ کدام از این اقدامات و تصمیمات آن‌ها عملی نخواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه به لطف خدا و تلاش شبانه روزی مدیران مراحل گسترده‌ای از پیشرفت را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: برای مقاوم‌سازی خود و همچنین مقاومت باز دارنده باید شکل و شیوه دفاع خود را تغییر دهیم و دفاع بازدارنده را به کار بگیریم.

او تاکید کرد: اقتصاد ما هم با این مقاومت بازدارنده باید بتواند مسیر رشد و تعالی را به ویژه در عرصه‌های مختلف ادامه دهد.


بیشتر بخوانید


اسلامی تصریح کرد: باید در عرصه‌های مختلف حوزه هوایی فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم تا در رشته‌های گوناگون و متناسب با نیاز جامعه بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم و از همه مهمتر باید با ظرفیت سازی و گسترش آن، تاریخ جغرافیای اقتصاد را از جغرافیای سرزمینی تغییر و آن را توسعه دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای انجام چنین اقداماتی باید تمامی بخش‌ها بتوانند همکاری لازم را انجام دهند.

او با بیان اینکه آمریکا دنبال ساقط کردن انقلاب و ایجاد هرج و مرج است، اما با تلاش شبانه‌روزی، کشور پیشرفت کرده است افزود: در حال حاضر در حوزه مقاوم‌سازی اقتصاد هستیم. اقتصاد ما باید مقاومت بازدارنده داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وقت ما در صنعت هوانوردی صرف پرونده‌های بیخودی می‌شود؛ منافع شخصی در صنعت هوانوردی زیاد شده است.

اسلامی اظهار کرد: رابطه من و عابدزاده، رابطه وزیر و معاون وزیری نیست، ما در این وزارتخانه با همه مسئولان کار گروهی می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: قصدم این نبود که تورج دهقانی زنگنه را در این مقطع از مدیرعاملی هما جا به جا کنم؛ جا به جایی این دو مسئول (ریاست سازمان هواپیمایی و مدیرعاملی هما) مصوبه دولت می‌خواهد و زمانی بود که باید این جابجایی انجام می شد. روز طرح موضوع در دولت نیز نیمی از وقت هیئت دولت به موضوعات هوانوردی گذشت. با توجه به شناختی که رئیس‌جمهور از این دو مسئول داشت و همچنین نظر مثبت رهبر معظم انقلاب به این دو نفر، توانستیم سِمَت‌های این افراد را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار