کشف لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در جنوب تهران به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: اواخر هفته گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد‌های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: گشت زنی‌های انتظامی آغاز تا اینکه ماموران موفق به شناسایی محل انباری و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری تخلیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و ماموران در بازرسی از آن یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جارو برقی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید

انبار کالای قاچاق در فدائیان اسلام کشف شد

کشف ۶ میلیارد انواع لوازم خانگی قاچاق از انباری در جنوب پایتخت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار