تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا بسیار داغ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل فوتبال در اروپا و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده افتاده اند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت های  «گل» و "اسکای اسپورتس"  در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌ کنیم.

انتقال قرضی گرت بیل

رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید عنوان کرد ممکن است گرت بیل ستاره ولزی این باشگاه تابستان امسال به صورت قرضی تیم مادریدی را ترک کند.

گرت بیل از همراهی رئال مادرید برای دیدار مقابل منچستر سیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خودداری کرد و حالا کالدرون معتقد است که رئال مادریدشاید  این بازیکن جدایی خواه را با قراردادی قرضی به تیم دیگری منتقل کند.

توافق هاورتز با چلسی

"‏کای هاورتز" مهاجم تیم فوتبال بایر لورکوزن بر سر قراردادی ۵ ساله با چلسی به توافق رسیده است.

به گزارش RMC Sport این بازیکن ۲۱ ساله بر سر مسائل شخصی با چلسی به توافق رسیده است و تابستان امسال راهی استمفوردبریج خواهد شد.

ممکن است هاورتز  روز دوشنبه در  مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اینتر میلان آخرین بازی خود را برای بایرلورکوزن انجام دهد. چلسی امیدوار است بتواند با ۹۰ میلیون پوند این ستاره آلمانی را به خدمت بگیرد.

کوتینیو در انتظار پایان مسابقات لیگ قهرمانان

به نوشته روزنامه اسپورت اسپانیا ، فیلیپ کوتینیو که قصد جدایی از بارسلونا را دارد، برای انتخاب تیم جدیدش تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا منتظر خواهد ماند.

این بازیکن که این فصل به طور قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کند، مورد توجه چند باشگاه در لیگ برتر انگلیس قرار دارد، اما تا پایان قرارداد قرضی اش با این تیم منتظر خواهد ماند وسپس در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.

رونالدو در اندیشه پیوستن به پاری سن ژرمن

سایت فوت مرکاتو، ادعا کرد که کریستیانو رونالدو در اندیشه ترک یوونتوس و پیوستن به پاری سن ژرمن است. رونالدو که از عملکرد یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است، گزینه‌های دیگری را زیر نظر دارد.

هرچند که رونالدو این خبر را تکذیب کرده است، اما طبق گزارش ها خورخه مندس مدیر برنامه‌های او با لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال، درباره این انتقال صحبت خواهد کرد. 

توافق واکر با ساوتهمپتون

به نوشته روزنامه میرر، واکر مدافع تاتنهام با پیوستن به ساوتهمپتون موافقت کرده است.

۲ طرف بر سر مسائل شخصی با هم به توافق رسیده اند و ساوتهمپتون برای خرید این بازیکن ۱۲ میلیون پوند پرداخت خواهد کرد.

آرسنال به دنبال خرید دروازه بان

به نوشته روزنامه سان با توجه به شرایط نامشخص مصدومیت زانوی برند لنو دروازه بان آرسنال، این تیم به دنبال جذب دروازه بان جدیدی است.

آرسنال نمی‌داند که لنو چه زمانی می‌تواند بار دیگردرون دروازه بایستد و به همین دلیل حس می‌کند که نیاز به دروازه بان دیگری دارد.

از سوی دیگر امیلیانو مارتینز دروازه بان دوم تیم آرسنال که پس از مصدومیت برند لنو وظیفه حراست از دروازه این تیم را برعهده داشت و توپچی‌ها را به عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس رساند گفته است فصل آینده فقط در صورتی در ورزشگاه امارات می‌ماند که فرصت بازی بیشتری به او داده شود.

ضرب الاجل دورتموند به منچستریونایتد

به نوشته روزنامه بیلد، باشگاه بورسیا دورتموند به منچستر یونایتد اعلام کرده است برای خرید "جیدون سانچو" ستاره ۲۲ ساله این تیم فقط تا ۱۰ آگوست فرصت دارد که ۱۲۰میلیون یورو فراهم کند در غیر این صورت این انتقال منتفی خواهد شد.

این در حالی است که بنا بر گزارش ها، ستاره انگلیسی دورتموند به تازگی به گروه واتساپی  شیاطین سرخ(لقب منچستریونایتد) پیوسته است.از سوی دیگر به گزارش "یان مک گری" کارشناس امور نقل و انتقالات، سانچو در آستانه پیوستن به منچستریونایتد است.

منچستر یونایتد آماده فروش فیل جونز

به نوشته روزنامه میرر، منچستریونایتد مایل است تابستان امسال فیل جونز را بفروشد. این مدافع در این فصل به دلیل مصدومیت‌های فراوان فقط هشت بازی برای منچستریونایتد انجام داد.

لاکازت با ۳۰ میلیون پوند در اتلتیکو مادرید

با ماندن پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان و ستاره گابنی آرسنال، الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی این تیم می‌تواند ورزشگاه امارات را ترک کند.

به نوشته دیلی استایل لاکازت قرار است با قراردادی ۳۰ میلیون پوندی به اتلتیکو مادرید بپیوندد.

آرسنال در آستانه تمدید قرارداد با اوبامیانگ است و وقتی که قرارداد جدید او نهایی شود به لاکازت اجازه جدایی داده خواهد شد.

لاکازت که سال ۲۰۱۷ به آرسنال پیوست به دنبال آن است تا با رفتن به تیمی جدید فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

تلاش منچستریونایتد برای تمدید قرارداد هندرسون

به نوشته دیلی میل منچستریونایتد قصد دارد "دین هندرسون" دروازه بان جوان خود را فصل آینده نیز به طور قرضی به شفیلدیونایتد منتقل کند، اما معتقد است که او می‌تواند پس از آن جانشین داوید دخیا شود.

حالا یونایتد‌ها در تلاش برای حفظ دین هندرسون تصمیم دارند مبلغ قرارداد او را افزایش دهند تا این گلر جوان مدت طولانی در اولدترافورد بماند.

درخشش فصل گذشته اندرسون در شفیلدیونایتد باعث شده است چلسی خواهان جذب این دروازه‌بان جوان شود.

اختلاف بارسا و من سیتی بر سر گارسیا

اگرچه بارسلونا می‌خواهد اریک گارسیا را از منچستر سیتی خریداری کند، اما آن‌ها حاضر نیستند مبلغ مدنظر سیتی برای این مدافع میانی را بپردازند.

به گزارش موندو دیپورتیو، سیتی ۲۳ میلیون یورو به علاوه ۱۲ میلیون یورو پاداش برای این بازیکن می‌خواهد، اما بارسا به جای ۲۳ میلیون یورو حاضر است فقط ۱۰ میلیون یورو بپردازد.

رقابت لیورپول و چلسی برای جذب مدافع جوان برایتون 

به گزارش دیلی استار، لیورپول و چلسی برای خرید" بن وایت" مدافع جوان برایتون با هم رقابت می‌کنند.

لیدز هم تمایل دارد این مدافع ۲۲ ساله را که فصل گذشته به طور قرضی در این تیم بازی کرد، جذب کند اما چلسی برای تهیه بودجه خرید بن وایت آماده است مایکل رودیگر را بفروشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار