رونمایی از ۱۳ کتاب دفاع مقدس در رشت

۱۳ عنوان کتاب دفاع مقدس امروز در رشت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۴ کتاب ترنم باران، تفنگ چوبی، فرمانده دل‌ها و زینب‌های خط مقدم و همچنین ۹ عنوان کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس امروز در رشت  رونمایی شد.

کتاب "فرمانده دل‌ها" زندگینامه شهید مخزن موسوی است و این مجاهد اسلام فرمانده سپاه رودبار در دوران دفاع مقدس و شهید ترور است.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: برای پاسداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که امسال با شعار "ما قوی هستیم" برگزار می‌شود ویژه برنامه‌هایی از جمله تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس ادارات در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گیلان بیش از ۱۸ سال طول کشیده است، افزود: تهیه نشدن زمین، مشکل اصلی ساخت این باغ موزه بود که با رفع این مشکل، از پارسال کار ساخت باغ موزه دفاع مقدس گیلان آغاز شده است و فاز نخست آن بیش از ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه این باغ موزه دفاع مقدس در ۳ فاز ساخته می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برآورد‌های اولیه، برای تکمیل هر ۳ فاز این موزه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تأمین به موقع اعتبار، این باغ موزه تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.