استاندار قم خبر داد؛

بازگشت پرقدرت محدودیت‌های کرونایی به قم

استاندار قم با اشاره به روند صعودی کرونا از بازگشت تمام محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز در قم خبر داد.

استانداری قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم امروز پس از جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، با اشاره به شیب صعودی کرونا در برخی استان‌ها از جمله قم گفت: در این جلسه در خصوص ادارات، اصناف و  مردم بحث‌هایی صورت گرفت و مقرر شد تا هفته آینده محدودیت‌های کرونایی وضع و ابلاغ شود.


او تاکید کرد: برای افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند هم مجازات‌هایی به همراه ضمانت اجرایی آن وضع و ابلاغ خواهد شد.


سرمست با اشاره به تدوین پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم، بر  سلامت همه مردم تاکید کرد و گفت: مقرر شده است برای کسانی که این پروتکل‌ها را رعایت نکنند مجازات تعیین شود.


استاندار در ادامه  از ابلاغ تمام محدودیت‌های مرتبط با وضع قرمز خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از سوی  ستاد مقابله با کرونا به همه اعضاء ابلاغ شده است و اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.


او افزایش بیماران کرونایی در قم را نتیجه عادی شدن مسائل برای مردم عنوان کرد و افزود: برای کنترل بیماری، نیازمند اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی از سوی  رسانه‌ها هستیم.


استاندار قم همچنین بر امکان استفاده از دورکاری برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: قانون دورکاری کارکنان به دستگاه‌ها ابلاغ شده است که بیماران، افراد مسن و بانوان در اولویت استفاده از این قانون قرار دارند.


سرمست افزود: مدیران باید فضای امن و سالم اداری را برای کارکنان خود فراهم کنند و از ارائه خدمت به افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خودداری کنند.


استاندار قم از  مردم خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اجتناب از تجمعات و تردد‌های غیرضروری، به کنترل بیماری کرونا در قم کمک کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار