بستری ۱۹۷ بیمار کرونایی جدید در مازندران

۱۹۷ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۱۹۷ بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در مازندران بستری و ۱۸۲ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

شناسایی ۱۶۶ بیمار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۱۶۰ نفر هم در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر یکهزار و ۳۳۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند افزود: ۲۷۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها به سر می‌برند.

دکتر موسوی گفت: تاثیر مسافرت‌های ایام عید قربان و عید غدیر را تا دو هفته آینده در استان شاهد خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: برای کاهش تعداد مبتلایان بیماری کرونا در استان، باید از ماسک در همه مکان‌ها استفاده کرد، فصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد، دست‌ها را مرتب شست و در اجتماعات حضور نیافت.

شناسایی ۳۱ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۱ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: در این مدت ۲۲ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را در حال حاضر ۳۰۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۰ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری را در پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ موثر دانست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.