ارتش هم پای وزارت بهداشت به میدان آمد

جانشین اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش از همان ساعات اول شیوع کووید۱۹ هم پای وزارت بهداشت به میدان آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ دکتر حبیب صدرجانشین اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  بابیان اینکه ارتش هم پای وزارت بهداشت به میدان آمد افزود:ارتش از همان ساعات اول شیوع کووید۱۹ به کمک وزارت بهداشت شتافته و همه امکاناتش را در راه مبارزه با ویروس کرونا به میدان آورد.

او افزود:ارتش برای مردم است ودر ایام شیوع کرونا تمامی سیستم‌های بهداشتی و درمانی اعم از دولتی، نظامی و خصوصی در مبارزه با ویروس کرونا از جان مایه گذاشتند.

او گفت: شهید مرضیه روشندل، دومین شهید مدافع سلامت در ارتش است که به دنبال مبارزه با ویروس کرونا جان باخت.

 جانشین اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، عملکرد بیمارستان منطقه‌ای امام علی (ع) ارتش تبریز را در پذیرش بیماران کرونایی و درمان آنان و همچنین ایجاد نقاهتگاه در چند نقطه‌ی شهر، خوب ارزیابی کرد.

صدر با تاکید بر اینکه پرسنل ارتش از جان و مال خود برای خدمت به مردم گذشتند، اظهار کرد: همکاران من در اداره بهداشت و درمان ارتش درتمام نقاط کشورحضور یافته و با ایجاد نقاهتگاه‌ها و آماده‌سازی بیمارستان‌های ارتش برای پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا نقش به سزایی را ایفا کردند.

بر اساس این گزارش، دکتر مرضیه روشندل، سومین پزشکی شهید مدافع سلامت در تبریز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.