جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا با حضور وزیر علوم برگزار شد

جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون دائمی هیات امنا و جمعی دیگر از مسئولان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیات امنای دانشگاه الزهرا امروز (یکشنبه) با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جعفر توفیقی رئیس کمیسیون دائمی هیات امنا و ریاست پژوهشگاه نفت، عادل آذر رئیس پیشین دیوان محاسبات،  باقری قائم‌مقام وزیر علوم و  علی سعیدی برگزار شد.

در این جلسه عسکریان ابیانه مشاور وزیرعلوم و دبیر ستاد خیرین، ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا (س)، رحمانی معاون اداری مالی، رضایی شریف آبادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و  خدیور مدیر برنامه بودجه و تحول سازمانی دانشگاه الزهرا نیز در محل دانشگاه حضور داشتند.

در این نشست، ۱۱ موضوع به عنوان محورهای اصلی جلسه، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این جلسه ضمن تشکر از زحمات ملانظری و قدردانی از ظرفیت‌های خوب موجود در هیأت امنای دانشگاه الزهرا گفت: برگزاری این جلسه فرصت مغتنمی است تا دستورالعمل‌های حاصل از آن در راستای حمایت از دانشگاه الزهرا به عنوان مجموعه شاخص دخترانه کشور در دستور کار قرار گیرد.

ایشان با اشاره به تلاش‌‌ها و فعالیت‌های هیأت امنای دانشگاه الزهرا در ستاد خیرین وزارت عتف، افزود: از همه اعضای هیئت امنا به خصوص اعضای حقیقی و حقوقی‌ در دانشگاه‌ها که برای اعتلای مجموعه آموزش عالی کشور تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم. بی‌شک بدون حضور و همراهی این عزیزان بخشی از توفیقات امروز آموزش عالی محقق نمی‌شد.

در ابتدای این نشست، از علی سعیدی خیر دانشگاهی به پاس اقدامات خیرخواهانه، تأمین یک دستگاه یو پی ال سی آزمایشگاه آنالیز و بیوآنالیز دانشگاه قدردانی شد.


بیشتر بخوانید

حذف هزینه انتشار نشریات دانشجویی در دانشگاه الزهرا (س)


گفتنی است این دستگاه در ابعاد ارتباط با صنعت و هدفمندی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکترای شیمی تجزیه نقش مؤثری خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار