خبرنگاران برای آگاه‌سازی جامعه و افزایش اطلاعات مردم تلاش می‌کنند

فرماندار صحنه با بیان اینکه رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند،گفت: روحیه مطالبه گری موجبات توسعه و پیشرفت کشور را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا حیدری روز یکشنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان صحنه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و عید غدیر و گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی گفت: خبرنگاران برای آگاه‌سازی جامعه و افزایش اطلاعات مردم تلاش می‌کنند و این خبرنگاران و اصحاب قلم هستند که با رسانه های خود اقداماتی که در کشور انجام می‌شود را اطلاع‌رسانی می‌کنند و تاثیر قابل توجهی در آرامش بخشی به جامعه دارند و بی شک اقدامات مسئولان بدون وجود رسانه‌ها ناقص خواهد بود.


فرماندار صحنه بابیان اینکه خبرنگاران با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند و مطالبات آن‌ها را می‌دانند، اظهار داشت: رسانه ها پل و ارتباط بین مسئولان و مردم هستند که باید مطالبات بحق مردم را به گوش مسئولان برسانند.

حیدری در بخشی دیگر از سخنانش از تلاش اصحاب رسانه در ایام کرونا تقدیر کرد و گفت: به حق انصاف اطلاع رسانی شما در اوایل شیوع ویروس کرونا تحسین برانگیز بوده و این موضوع با شدت ادامه دارد.

او اظهار داشت: با آغوش باز به استقبال نشست مطبوعاتی می آیم و انتقاد سالم را می پذیرم، چون مطبوعات و شما اصحاب زحمتکش رسانه بیان کننده مطالبات به حق مردم هستید.

فرماندار صحنه در خاتمه بیان داشت: نگاه من به شما نگاه روابط عمومی نیست، بلکه شما مشاوران و یاری دهندگان فرمانداری هستید، بنابراین می‌طلبد که نگاه شما نیز مطالبه گرانه و به حق باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.