استقبال پمپئو از نامه شورای همکاری خلیج فارس درباره تحریم تسلیحاتی ایران

وزیر خارجه آمریکا از نامه اعضای شورای همکاری خلیج فارس برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران ابراز خوشحالی و استقبال کرد.

استقبال پمپئو از نامه شورای همکاری خلیج فارس درباره تحریم تسلیحاتی ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا با ابراز خوشحالی از نامه اعضای شورای همکاری خلیج فارس برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در پیامی توییتری مدعی شد شورای امنیت باید بین مسلح کردن تروریست‌ها یا ایستادن در کنار کشورهای خلیج فارس یکی را انتخاب کند.

این در حالی است که این کشور خود بزرگ‌ترین حامی تروریست‌ها و به‌وجود آورنده داعش است.

پمپئو نوشت: «نامه اعضای شورای همکاری به شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران یک بیانیه برجسته بود. آمریکا این هفته یک قطعنامه برای تمدید تحریم‌های ایران ارائه خواهد کرد. شورای امنیت باید بین مسلح کردن تروریست‌ها یا ایستادن در کنار (کشورهای) خلیج (فارس) یکی را انتخاب کند.»

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: «کشور‌ها در خاورمیانه از خلیج تا اسرائیل از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی حمایت می‌کنند. این برای هر یک از آن‌ها بسیار مهم است. عرب‌ها و اسرائیلی‌ها با صدایی رسا دارند صحبت میکنند و شورای امنیت باید گوش کند.»

«نایف الحجرف» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان تمدید تحریم‌های تسلیحاتی متعارف در خصوص صادرات و واردات آن‌ها به ایران شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
برای ایجاد تغییرات نوین در منطقه، ایران ،چین و روسیه بایستی به جد در صدد تغییرات مدیریتی برای کشورای حاشیه خلیج فارس باشند چرا که سران این کشورها به نوکر بی اختیار آمریکا و اسرائیل تبدیل شده اند .بهار عربی جدیدی بایستی راه بیفتد و بایستی سیلاب این تغییرات به نابودی نوچه های آمریکا در منطقه منجر گردد.
آخرین اخبار