آغاز توزیع ۵۰ هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: توزیع این سبد‌ها از امروز در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی  با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده‌های نیازمند، گفت: سبد کالا به تمام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان ارائه می‌شود.

الهی راد  با بیان اینکه این سبد‌ها بین ۵۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود افزود: این طرح از امروز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم آغاز شده است.


بیشنر بخوانید


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه ارائه سبد کالا در مناطق شهری از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد انجام می‌شود، اظهار کرد: به منظور رعایت کرامت و تسهیل دریافت سبد کالا برای مددجویان روستایی ارائه اقلام سبد غذایی در مناطق روستایی در محل سکونت خانواده‌ها انجام می‌شود.

الهی راد با تاکید بر اینکه مددجویان می‌توانند با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، اقلام غذایی خود را از شعب این فروشگاه دریافت کنند گفت: این سبد شامل اقلامی غذایی همچون برنج، مرغ و روغن است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: محتویات این سبد کالا برای خانوار‌های یک نفره شامل ۵ کیلو برنج،۲ عدد مرغ و یک لیتر روغن، برای خانواده‌های دو نفره شامل ۱۰ کیلو برنج، دو عدد مرغ و دو لیتر روغن و برای خانواده سه نفر به بالا شامل ۱۰ کیلو برنج، دو عدد مرغ و سه لیتر روغن است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.