همکاری مردم اصفهان در صرفه جویی مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: ۸۷ درصد مردم اصفهان زیر الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: بحران آب در سال‌های اخیر اگرچه به یک تهدید و مشکل برای اصفهان تبدیل شده ، اما فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی را نیز ایجاد کرد و میزان پرت شبکه استان از ۳۰ درصد به ۱۶.۱ درصد رسید به عبارت دیگر استان اصفهان توانست پایین‌ترین میزان آب بدون درآمد کشور را به نام خود ثبت کند.
 
او افزود: ۸۷ درصد مردم اصفهان زیر الگوی مصرف کشور آب مصرف می‌کنند، هیچکدام  از استان‌ها نتوانستند فرهنگ‌سازی استان اصفهان در زمینه کاهش مصرف آب را پیاده کنند و صرفه‌جویی مردم استان به یک روز محدود نمی‌شود بلکه تمام روز‌های سال این صرفه‌جویی رعایت می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت:  با وجود کاهش مصرف آب، اما همچنان افت فشار و قطعی آب از مشکلات استان است و باید همانطور که در شهرستان لنجان آب توزیع می‌شود، قسمت کم آب استان مانند انارک نیز باید به همان شکل از توزیع آب بهره‌مند شود.


امینی بیان کرد: علی‌رغم نقدی که به صنایع استان در برخی حوزه‌ها وجود دارد، اما هیچ یک از استان‌های کشور نتوانستند استفاده از پساب را مانند صنایع اصفهان اجرایی کنند که به نظر این اقدامات باید در مجلس گفته شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.