سه انتصاب جدید در استان مرکزی

رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان مرکزی و ۲ مدیر در استانداری مرکزی منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حکم رئیس دانشگاه پیام نور کشور، محمود شیخ الاسلامی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی منصوب و جایگزین علی اکبر ملکی راد رئیس سابق این دانشگاه شد.

شیخ الاسلامی سابقه ریاست دانشگاه پیام نور استان‌های مازندران، چهارمحال بختیاری و مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه قم را در کارنامه خود دارد.

همچنین طی احکامی جداگانه از سوی استاندار مرکزی، زهرا کسایی پور به عنوان مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده و ابراهیم عنایتی به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری مرکزی منصوب شدند.

شانزدهم تیرماه ۹۹ زهرا کسایی پور مدیرکل امور اداری و مالی استانداری مرکزی با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد؛ او آذرماه سال ۹۶ سرپرست اداره کل امور اداری ومالی استانداری مرکزی و سپس مدیر این اداره شد.

کسایی پور متولد سال ١٣٥٢ و ساکن اراک دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی است وکارشناسی در دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مرکزی، مشاور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی را در سابقه کاری خود دارد.

زهرا فرجی مدیرکل پیشین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی هم که به عنوان مشاور استاندار در امور حقوقی منصوب شد در مدت بیش از ۶ سال مدیر کل حوزه زنان و خانواده استانداری مرکزی بود.

ابراهیم عنایتی هم که با عنوان سرپرست جایگزین کسایی پور در اداره کل امور اداری و مالی استانداری مرکزی شده سابقه معاون مدیرکل برنامه ریزی و معاون مدیر کل اداری و مالی استانداری را دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.